لپ تاپ

نسل جدید لپ تاپ های لنوو در راهند

لنوو دسته جدیدی از لپ‌تاپ‌ها در نزدیکی دارد که توسط فهرست‌های گواهی اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EEC) فاش شده است. این لیست‌ها جزئیاتی را در مورد پردازنده های آینده اینتل و نامگذاری لنوو ارائه می دهد.

دو اسم رمز جدید اینتل ظاهر می شود: Lunar Lake و Arrow Lake. لپ تاپ یوگان اسلیم هفت 15ILL9، یک لپ‌تاپ 15.3 اینچی مصرفی که امسال انتظار می‌رود، اولین لپ‌تاپی خواهد بود که از پردازنده Lunar Lake اینتل بهره می‌برد. مراقب Yoga Pro 7 14IAH10 باشید، یک لپ‌تاپ 14 اینچی مصرفی که در سال 2025 عرضه می‌شود، با پردازنده Arrow Lake.

 نسل جدید لپ تاپ های لنوو در راهند

سری IdeaPad Slim لنوو با مدل های مختلف در سایزهای صفحه نمایش 14، 15.3 و 16 بروزرسانی می شود. نسخه نسل 9 با صفحه نمایش 15.3 اینچی امسال انتظار می رود که احتمالاً پردازنده فعلی Raptor Lake (نسل سیزدهم) اینتل یا بروزرسانی آن را در خود جای دهد، عرضه شود. نسخه‌های 14 و 16 اینچی متعلق به نسل آینده نسل 10 هستند که در سال 2025 عرضه خواهند شد.

موج دیگری از لپ‌تاپ‌های IdeaPad Slim با نام IdeaPad Slim 3 وارد بازار می‌شوند. مشابه Slim 5، اینها در نمایشگرهای 14، 15.3 و 16 اینچی عرضه می شوند، اما برای عرضه در سال 2025 برنامه‌ریزی شده اند و دارای چیپ اینتل Raptor Lake یا پردازنده جدید آن هستند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا