گوشی موبایل

ردمی K80 پرو با سرعت شارژ 120 وات همراه است

ردمی گوشی‌های هوشمند سری K70 را در نوامبر سال گذشته عرضه کرد، بنابراین می‌توان انتظار داشت که سری K80 در همان زمان امسال عرضه شود. مدتی است که در مورد ارتقاء احتمالی این تلفن های جدید می شنویم.

گزارشی که در اوایل این هفته منتشر شد نشان داد که ردمی K80 پرو به‌روزرسانی‌های چشمگیری از جمله آخرین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4، نمایشگر 2K و لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی را معرفی خواهد کرد.

گزارش امروز از Digital Chat Station از این شایعات پشتیبانی می کند و اضافه می کند که ردمی K80 پرو از شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی می کند که مکمل باتری 5500 میلی آمپر ساعتی قبلی است.

این گزارش بیشتر نشان می‌دهد که گوشی دارای یک فریم فلزی و یک بدنه عقب شیشه‌ای با روکش جدید برای طراحی و احساس برتر است.

ردمی K80 پرو با سرعت شارژ 120 وات همراه است

انتظار نمی رود که ردمی K80 استاندارد نیز از نظر عملکرد عقب بماند. گزارش های قبلی حاکی از آن است که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد و آن را در بخش رده بالا رقابتی نگه می دارد.

شایعه شده که هر دو مدل پرو و ​​استاندارد دارای صفحه نمایش تخت OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز هستند. تفاوت اصلی ممکن است در بخش دوربین باشد، زیرا K80 Pro احتمالاً دارای یک لنز تله فوتو اختصاصی است که ممکن است K80 استاندارد فاقد آن باشد.

در حالی که جزئیات عرضه هنوز تایید نشده است، به نظر می رسد سری شیائومی 15 اولین محصولی باشد که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 به بازار عرضه می شود که شایعه شده برای عرضه در ماه اکتبر تدارک دیده می شوند.

انتظار می رود سری ردمی K80 در ماه نوامبر عرضه شود. این یک جایگزین برای کسانی خواهد بود که به دنبال یک تجربه پرچمدار بدون برچسب قیمت بالاتر سری شیائومی 15 هستند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا