تکنولوژیلپ تاپ

برای لپ‌تاپ‌های Chromebook Plus آماده شوید

Google نوار را برای تجربه Chromebook با کیفیت با برچسب جدیدی برای آن تنظیم کرده است.

تشخیص اینکه کدام لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت هستند و کدام لپ‌تاپ‌ها پریمیوم‌تر هستند، ممکن است دشوار باشد، به‌خصوص زمانی که با راه‌حل‌های مختلف ذخیره‌سازی، فناوری‌های صفحه‌نمایش و نام‌های گیج‌کننده CPU اینتل سروکار دارید.

کروم بوک ها نیز این مشکل را دارند، و گوگل بی سر و صدا روی راه حلی کار می کند: بهترین کروم بوک ها اکنون با نام لپ تاپ های “Chromebook Plus” معرفی خواهند شد.

گوگل به تازگی کروم بوک پلاس را معرفی کرد که یک برند جدید برای لپ تاپ های کروم بوک است که الزامات سخت افزاری خاصی را برآورده می کند.

همه لپ‌تاپ‌های Chromebook Plus حداقل با یک پردازنده مرکزی لپ‌تاپ میان‌رده (نسل دوازدهم اینتل Core i3 یا بهتر، یا AMD Ryzen 3 7000 یا بهتر)، 8 گیگابایت رم یا بیشتر، حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی، یک وب‌کم 1080p با نویز عرضه می‌شوند. کاهش یا بهتر، و حداقل صفحه نمایش IPS 1080p (فول اچ دی).

Chromebook Plus

گوگل در بیانیه خود گفت: «ما زمان زیادی را صرف گوش دادن به کاربران لپ‌تاپ کرده‌ایم و با شرکای خود در ایسر، ایسوس، اچ‌پی و لنوو همکاری نزدیکی داشته‌ایم تا استانداردی تضمین‌شده از عملکرد ایجاد کنیم که مردم بتوانند برای رسیدن به آن چیزی به آن وابسته باشند. آنها باید انجام شوند.” اساساً، اگر کروم‌بوکی با برچسب «Chromebook Plus» می‌بینید، می‌دانید که این لپ‌تاپ رده پایینی نیست که با سه تب باز مشکل داشته باشد.

Google همچنین در حال کار بر روی برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری است که ممکن است منحصر به دستگاه‌های Chromebook Plus باشد، مانند ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی.

ابتکار کروم بوک پلاس گوگل را نباید با کروم بوک پلاس سامسونگ که مجموعه ای از کروم بوک های سامسونگ بود که چند سال پیش فروخته شد، اشتباه گرفت. همچنین شایان ذکر است که این نام تجاری چند ماه پیش به بیرون درز کرد و قبلاً در برخی از کدهای منبع عمومی برای سیستم عامل کروم به عنوان “Chromebook X” شناسایی شده بود. گوگل در یک جلسه توجیهی با How-To Geek تایید کرد که “X” نام رمز برنامه کروم بوک پلاس است.

هشت لپ‌تاپ Chromebook Plus از شرکت‌های Acer، ASUS، HP و Lenovo خط تولید محصولات را آغاز خواهند کرد. برخی از آن‌ها مدل‌های 2 در 1 قابل تبدیل هستند، مانند Lenovo Flex 5i Chromebook Plus، در حالی که برخی دیگر یک عامل معمولی لپ‌تاپ هستند، مانند Asus Chromebook Plus CX34.

برای مدت محدودی، لپ‌تاپ‌های Chromebook Plus با سه ماه دسترسی به Photoshop در وب و NVIDIA GeForce Now، و همچنین کد تخفیف ۲۵ درصدی برای ویرایشگر ویدیوی LumaFusion، که معمولاً ۳۰ دلار قیمت دارد، عرضه می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا