بهترین هاگوشی موبایل
موضوعات داغ

12 بهترین برنامه های ادیت ویدیو در اندروید 2024

بهترین برنامه های ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید

ویدیوهای کوتاه مانند حلقه های اینستاگرام، یوتیوب شورت ها و استوری های تیک تاک رسانه های اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده اند. در حالی که همه این برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی ویژگی‌های ویرایش جامد را در خود جای داده‌اند، برنامه‌های ویرایش ویدیوی اختصاصی مورد علاقه ما همه کاره‌تر هستند و نیازی نیست آنها را به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

اگر در زمینه ویرایش ویدیو تازه کار هستید، استفاده از برنامه هایی که ما انتخاب کرده ایم نسبت به برنامه های دسکتاپ مانند Adobe Premiere یا Final Cut Pro آسان تر هستند. و اگر به دنبال ارتقاء بازی ویدیویی خود هستید، گوشی های گلکسی سامسونگ مورد علاقه ما دارای دوربین های عالی هستند. برنامه‌های موجود در این راهنما به این دلیل انتخاب شده‌اند که ویژگی‌های ویرایش قدرتمندی را ارائه می‌کنند، بدون اینکه استفاده از آنها سخت باشد، روی اکثر تلفن‌ها و تبلت‌های اندرویدی کار می‌کنند، و ارزان یا رایگان هستند.

Adobe Premier Rush

صحبت از برترین برنامه های ویرایش ویدیو در اندروید شد، چگونه می توانیم پیشنهادی از Adobe وارد نکنیم؟ Adobe Premier Rush یک برنامه ضروری برای مشترکین Creative Cloud است. با حساب Adobe خود وارد شوید، عکس ها و ویدیوها را از تلفن خود وارد کنید و ویژگی های ویرایش ویدیو را بررسی کنید. می‌توانید سرعت ویدیو را تنظیم کنید، چندین کلیپ را ترکیب کنید، از میان هزاران موسیقی متن انتخاب کنید، از پیش تنظیمات رنگ را امتحان کنید و گرافیک اضافه کنید.

اگر برنامه Premier Rush Premium یا Creative Cloud دارید، می‌توانید پروژه‌های خود را همگام‌سازی کنید و به ویرایش در تلفن دیگری ادامه دهید.

Adobe Premiere Rush: Video

Adobe Premiere Rush: Video

امتیاز: 3.7

دانلود

 

KineMaster

KineMaster

KineMaster قالب‌های آماده برای استفاده را در دسته‌هایی مانند اینستاگرام، معرفی یوتیوب، وبلاگ، حلقه‌ها، بازی و غیره ارائه می‌دهد. همچنین می توانید یک ویدیوی جدید از ابتدا ایجاد کنید. KineMaster همان رابط منظره آشنا را با تمام ویژگی های مورد نیاز ویرایش ویدیو ارائه می دهد. می توانید یک تغییر صدا اعمال کنید، استیکرها، جلوه ها، متن را اضافه کنید، ویدیو را معکوس کنید و پس زمینه را حذف کنید.

KineMaster KineCloud را معرفی کرده است. مشترکین پولی می توانند ویدیوها را تا 10 گیگابایت آپلود کنند و پروژه های خود را در دستگاه های دیگر ادامه دهند.

KineMaster-Video Editor&Maker

KineMaster-Video Editor&Maker

امتیاز: 4.1

دانلود

 

PowerDirector

PowerDirector

اگر ترجیح می دهید با یک جدول زمانی ویدیویی سنتی کار کنید، با PowerDirector بروید. این برنامه یک کتابخانه داخلی داخلی و بیش از 4300 قالب قابل تنظیم برای ایجاد ویدیو در کمترین زمان ارائه می دهد. می‌توانید از تثبیت‌کننده ویدیو برای رفع لرزش ویدیوها، استفاده از افکت‌ها، کنترل دقیق رنگ و اشباع و موارد دیگر استفاده کنید. توسعه دهندگان اخیرا حالت ویرایش پرتره را معرفی کرده اند.

اشتراک PowerDirector Premium دسترسی به کتابخانه عکس بدون حق امتیاز توسط Shutterstock را باز می کند. استفاده از این برنامه در دستگاه‌های با صفحه‌نمایش بزرگ مانند تبلت‌های تاشو یا تبلت‌های برتر اندروید لذت بخش است .

PowerDirector - Video Editor

PowerDirector - Video Editor

امتیاز: 4.4

دانلود

 

فیمورا

فیلمورا با ویرایش ویدیوی پرتره، استیکرهای چشم نواز، افکت‌ها، ایموجی‌ها و موارد دیگر، بر روی هزاره‌ها و Gen Z تمرکز کرد. می‌توانید از بین بیش از 1000 جلوه صوتی، بیش از 5000 برچسب ممتاز، سبک‌های نوشتاری مرسوم، و پخش معکوس انتخاب کنید. همچنین می توانید پس زمینه را به ویدیوها اضافه کنید و نسبت تصویر را تنظیم کنید. این برنامه ویرایشگر ویدیوی عالی برای سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. اگرچه واترمارک و تبلیغات ممکن است آزاردهنده باشند. برای حذف آنها باید با یکی از برنامه های پولی ثبت نام کنید.

Filmora:AI Video Editor, Maker

Filmora:AI Video Editor, Maker

امتیاز: 4.6

دانلود

 

GoPro Quik

در حالی که GoPro Quik با لیست طولانی از ویژگی های ویرایش ویدیو خوش درخشیده نیست، اما با یک لمس هوش مصنوعی کار را انجام می دهد. وقتی چندین عکس و ویدیو را انتخاب می‌کنید، برنامه به‌طور خودکار بهترین لحظات شما را انتخاب می‌کند، جلوه‌های سینمایی و موسیقی اضافه می‌کند و یک ویدیوی قابل اشتراک‌گذاری ارائه می‌دهد. ویرایش های خودکار یکی از بهترین ویژگی ها برای مبتدیانی است که به دنبال ایجاد یک ویدیوی سریع در حال حرکت هستند. با یک طرح پولی، ویژگی‌های ویرایش ویدیو و پشتیبان‌گیری کامل رسانه را دریافت می‌کنید.

GoPro Quik: Video Editor

GoPro Quik: Video Editor

امتیاز: 4.5

دانلود

 

اسپلایس

Splice ویژگی‌های حرفه‌ای ویرایش ویدیوی رومیزی را در تلفن Android شما ارائه می‌دهد. می توانید لحظات مورد علاقه خود را از یک ویدیو انتخاب کنید، متن و همپوشانی اضافه کنید، موسیقی اضافه کنید و ویرایش ویدیو را با استفاده از یک جدول زمانی بصری کامل کنید. همچنین می‌توانید سرعت را تنظیم کنید تا ویدیوهای حرکت آهسته نفس‌گیر در حال حرکت ایجاد کنید. این برنامه به شما امکان می دهد ویدیوها را با کیفیت بالا صادر کنید و آثار خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند YouTube، Instagram، Facebook و TikTok به اشتراک بگذارید.

Splice - Video Editor & Maker

Splice - Video Editor & Maker

امتیاز: 4

دانلود

 

VivaVideo

VivaVideo یکی دیگر از برنامه های ویرایش ویدیوی ساده در اندروید است. به لطف برچسب ها، فونت های منحصر به فرد، جلوه های FX، چندین افکت پس زمینه و تم های شیک، در بین نسل جوان محبوب است. VivaVideo به‌جای ویژگی‌های سطح حرفه‌ای، بر سهولت استفاده تمرکز می‌کند تا ویرایش ویدیو را برای مبتدیان یکپارچه کند. این برنامه با یک سازنده ویدیوی رایگان TikTok همراه با آهنگ ها و اشعار ارائه می شود. اگر می‌خواهید حلقه‌های کوتاه یا داستان‌های مد روز بسازید، نمی‌توانید با این یکی اشتباه کنید.

VivaVideo - Video Editor&Maker

VivaVideo - Video Editor&Maker

امتیاز: 4.5

دانلود

 

Google Photos

شما نباید Google Photos را به عنوان یک برنامه گالری مجهز به ابر در اندروید نادیده بگیرید. جدا از ویژگی های ویرایش عکس ، این برنامه مملو از افزونه های ویرایش ویدیو است. می‌توانید از ابزارهای نشانه‌گذاری برای برجسته کردن یک بخش خاص، اضافه کردن متن و صادرات یک عکس مرسوم از ویدیو استفاده کنید. Google Photos چندین فیلتر و ابزار مفید برای تنظیم روشنایی، کنتراست، HDR، نقطه سفید، اشباع و موارد دیگر را در خود جای داده است. حتی می توانید از عکس ها و ویدیوهای موجود خود یک فیلم بسازید.

با این حال، شما نمی توانید آهنگ های موسیقی را از حافظه گوشی خود وارد کنید. Google Photos همچنین فاقد یکپارچگی با YouTube Music است.

Google Photos

Google Photos

امتیاز: 4.5

دانلود

 

Magisto

Magisto کاربران رسانه های اجتماعی را با ابزارهای متفکر ویرایش ویدیو هدف قرار می دهد. این برنامه دارای یک دستیار هوش مصنوعی برای ویرایش رسانه شما با گرافیک های زیبا، افکت ها، فیلترها و آهنگ های صوتی است. با صدها برچسب رنگارنگ در دسترس شما، می توانید سرگرمی را به ویدیوی خود اضافه کنید و در کمترین زمان یک کلیپ مد روز بسازید. Magisto چند طرح ممتاز برای افزودن سبک‌های ممتاز، حذف واترمارک، افزایش طول فیلم و باز کردن قفل 3+ میلیون عکس استوک برای استفاده در یک ویدیو ارائه می‌کند.

این برنامه همچنین ابزارهای میزبانی ویدیو و اشتراک گذاری را برای ایجاد پیوندهای محافظت شده با رمز عبور ارائه می دهد. به این ترتیب، فقط افراد مجاز می توانند ویدیوی ویرایش شده شما را بررسی کنند.

Magisto - Video Editor & Music

Magisto - Video Editor & Music

امتیاز: 4.4

دانلود

 

InShot

بیشتر ویژگی‌های InShort برای تأثیرگذاران است. ابزارهای اولیه و پیشرفته ویرایش ویدیو را برای ایجاد کلیپ های مد روز ارائه می دهد. می‌توانید ویدیوها را کوتاه کنید، سرعت را تنظیم کنید، فیلم‌ها را به عقب برگردانید، نمایش‌های اسلاید ایجاد کنید و از جلوه‌های بدنی با هوش مصنوعی بهره ببرید. بدن را می شناسد و جلوه های هوش مصنوعی منحصر به فرد را برای ایجاد فیلم های حرفه ای اضافه می کند. با بیش از 1000 استیکر، میم های خنده دار، پس زمینه طراح، و پشتیبانی از کلاژهای عکس شیک، تنها چند دقیقه با برجسته کردن ویدیوی خود در رسانه های اجتماعی فاصله دارید.

Video Editor & Maker - InShot

Video Editor & Maker - InShot

امتیاز: 4.8

دانلود

 

Funimate

هدف Funimate جایگزین کردن یک ویرایشگر ویدیویی حرفه ای مانند Premier Rush نیست. برای جذب کاربران رسانه های اجتماعی به ویژگی های برتر ویرایش ویدیو مانند انتقال، فریم های کلیدی، ماسک های ویدیویی، جلوه های هوش مصنوعی، جلوه های متنی و ترکیب افکت ها متکی است. این برنامه همچنین با یکپارچگی اجتماعی شسته و رفته همراه است. می توانید برای چالش های هفتگی ویدیو بگیرید، خلاقیت خود را با انجمن Funimate به اشتراک بگذارید و از دیگران الهام بگیرید تا تعامل خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید.

Funimate Video Editor & Maker

Funimate Video Editor & Maker

امتیاز: 4.4

دانلود

 

CapCut

CapCut که متعلق به Bytedance (شرکت مادر TikTok) است، برنامه ویرایشگر و سازنده ویدیو رسمی برای کاربران TikTok است. اگر اغلب برای حساب TikTok خود ویدیو می سازید، این یکی را بررسی کنید. می‌توانید جلوه‌های حرکت آهسته اضافه کنید، فیلم را تثبیت کنید، از کلید chroma برای حذف رنگ‌های خاص از ویدیوها استفاده کنید و برای مخاطبان جهانی خود شرح‌های خودکار اضافه کنید.

CapCut مرتباً هر هفته فیلترهای جدیدی اضافه می کند. همچنین باید جلوه های پرطرفدار مانند Blur، Glitch و 3D را بررسی کنید تا خلاقیت خود را بیان کنید. در حالی که ویرایشگر ویدیو برای TikTok ایده‌آل است، می‌توانید قالب را طوری تنظیم کنید که آن را برای سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی آماده کنید.

CapCut - Video Editor

CapCut - Video Editor

امتیاز: 4.4

دانلود

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا