گوشی موبایلهوش مصنوعی

Rabbit R1 یک دستگاه تلفن همراه مجهز به هوش مصنوعی!

فهرست مطالب

Rabbit R-1 چیست؟

استارت‌آپ Rabbit مستقر در سانتا مونیکا دستیار جدید هوش مصنوعی Rabbit r-1 را در نمایشگاه Consumer Electronics Show ( CES 2024 ) در لاس وگاس معرفی کرد. R1 یک دستگاه مجهز به هوش مصنوعی است که دارای صفحه نمایش لمسی 2.88 اینچی است و با پردازنده MediaTek کار می کند. دستیار هوش مصنوعی می تواند عملکردهای مختلفی از جمله پخش موسیقی، سفارش مواد غذایی و ارسال پیام را انجام دهد.

مدل‌های زبان بزرگ، مانند ChatGPT، امکان درک زبان طبیعی با هوش مصنوعی را نشان دادند. مدل اقدام بزرگ ما آن را یک قدم جلوتر می‌برد: آن فقط متنی را در پاسخ به ورودی انسان تولید نمی‌کند، بلکه اقداماتی را از طرف کاربران ایجاد می‌کند تا به ما در انجام کارها کمک کند.”

همانطور که قبلا ذکر شد، Rabbit R1 دارای یک صفحه نمایش لمسی 2.88 اینچی است و بر روی سیستم عامل rabbit اختصاصی این شرکت اجرا می شود. جالب اینجاست که برخلاف بسیاری از پیشنهادات مبتنی بر هوش مصنوعی که مبتنی بر مدل‌های زبان بزرگ (LLM) مانند GPT OpenAI یا Gemini گوگل هستند، Rabbit R1 بر اساس یک «مدل اقدام بزرگ» است و توانایی سنجش قصد و رفتار کاربران را دارد. Rabbit ادعا می‌کند در حالی که از برنامه‌های خاص استفاده می‌کنید و آن اقدامات را «به‌طور قابل اعتماد و سریع» تقلید می‌کنید.

Rabbit R1

  • Rabbit R1 یک دستگاه دستی است که از هوش مصنوعی برای یادگیری نحوه استفاده از برنامه ها استفاده می کند و سپس این روند را برای شما ساده می کند.
  • این دستگاه از پردازنده مدیاتک پشتیبانی می کند، دارای دکمه فشار به صحبت، دوربین قابل چرخش 360 درجه، وای فای، بلوتوث و حتی اسلات سیم کارت 4G است.
  • قیمت این دستگاه 199 دلار است و اکنون در پیش فروش موجود است.

در CES 2024 ، هوش مصنوعی در همه جا بوده است. از دستگاه‌های خانه هوشمند گرفته تا تلفن‌های هوشمند، روبات‌ها تا تلویزیون، ماشین‌ها تا رایانه‌ها – همه می‌خواهند تکه‌ای از کیک هوش مصنوعی را داشته باشند. Rabbit Inc. را وارد کنید، یک استارت آپ هوش مصنوعی مستقر در سانتا مونیکا که یک دستگاه تلفن همراه جیبی به نام Rabbit R1 راه اندازی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا