گوشی موبایل

آیفون 15 پرو مکس پیشتاز فروش در سال 2024

سری آیفون 15 چند ماهی است که وارد بازار شده است و با وجود اینکه با تمام ویژگی‌های جدیدترین گوشی‌های هوشمند اپل آشنا هستیم، هنوز گمانه‌زنی‌هایی به خصوص در مورد تقاضا و فروش آن‌ها در جریان است.

با سری آیفون 14 ، مدل های برتر آیفون اپل شروع به تسلط بر فروش کردند و به نظر می رسد این روند در سری آیفون 15 نیز ادامه خواهد داشت. مینگ چی کو ، تحلیلگر TF Securities، در ارزیابی از تامین کننده لنز دوربین اپل، Largan، پیشنهاد می کند که مدل Pro Max بیشترین افزایش فروش را تجربه می کند.

iPhone 15 and iPhone Pro Max are the top sellers in 2024

مینگ چی کو پیش بینی می کند که آیفون 15 پرو مکس جایگاه خود را به عنوان پرفروش ترین مدل آیفون در نیمه اول سال 2024 حفظ کند. Kuo سودآوری قابل توجه لنز تتراپریسم تتراپریسم خود را برجسته می کند که برای شریک زنجیره تامین لارگان سودمند است.

مینگ چی کو در یک پست مدیوم اشاره می‌کند که انتظار می‌رود آیفون 15 پرو مکس ” هنوز 40 تا 45 درصد از محموله‌های آیفون 15 در 1H24 را به خود اختصاص دهد .” Kuo بر اهمیت مالی این مدل خاص برای تامین کننده تاکید می کند و آن را برای نتایج مالی خارج از فصل آن ” بسیار حیاتی ” توصیف می کند.

طبق گفته کو، چینش لنز تتراپریسم در مدل Pro Max پیش بینی می شود که درآمد لارگان را با 3.4 میلیارد NT دلار به 3.8 میلیارد NT دلار (108.8 میلیون دلار تا 121.7 میلیون دلار) در نیمه اول سال افزایش دهد.

iPhone 15 and iPhone Pro Max are the top sellers in 2024

و در ادامه خاطرنشان می‌کند: « این لنز به تنهایی می‌تواند به رشد 20 تا 25 درصدی درآمد لارگان در سال 1394 کمک کند .»

انتظار می رود لنز تتراپریسم تتراپریسم که در حال حاضر در آیفون 15 پرو مکس وجود دارد ، حضور خود را در نسخه های 2024 گسترش دهد. شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد این لنز را در مدل های آینده آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس قرار دهد .

اما این همه ماجرا نیست، زیرا شایعات و اطلاعات درز پیرامون سری آیفون 16 در حال پخش است، اگرچه هنوز چند ماه دیگر به عرضه آن باقی مانده است. به عنوان مثال، گزارش اخیر حاکی از آن است که آیفون 16 و آیفون 16 پلاس با افزایش رم و ارتقاء وای فای عرضه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا