گوشی موبایل

زنگ هشدار آیفون هنگام خاموش بودن دستگاه کار می کند؟

نوکیا قدیمی و سایر گوشی های گنگ یک ویژگی عالی داشتند: زنگ هشدار حتی زمانی که تلفن خاموش بود به صدا در می آمد. این بدان معناست که می‌توانید به رختخواب بروید و بدانید که تلفنتان تا زمانی که زنگ شما را بیدار نمی‌کند صدا نمی‌دهد. اما آیفون های مدرن چطور؟ اگر «مزاحم نشوید» فعال باشد، آلارم آن‌ها خاموش می‌شود؟

اگر آیفون من خاموش باشد زنگ هشدار خاموش می شود؟

خیر. اگر آیفون شما خاموش باشد، زنگ هشدار به صدا در نمی آید. اگر می خواهید زنگ هشدار به صدا درآید، آیفون شما باید روشن بماند. می‌تواند در حالت خواب (با صفحه خاموش)، در حالت بی‌صدا باشد، و حتی « مزاحم نشوید» را روشن کرده باشد و زنگ هشدار همچنان در زمانی که لازم باشد به صدا در می‌آید.

Does the alarm work if your iPhone is off, silent or do not disturb?

اگر باتری آیفون من تمام شود، زنگ هشدار خاموش می شود؟

خیر. اگر باتری آیفون شما در طول شب تمام شود، زنگ ساعتی که برای صبح تنظیم کرده اید به صدا در نمی آید.

اگر از آیفون‌ها استفاده نمی‌کنید، به‌خصوص زمانی که حالت کم مصرف را روشن می‌کنید، در حفظ شارژ خود بسیار خوب عمل می‌کنند . بنابراین، اگر حدود 20 درصد باتری دارید، نیازی به نگرانی نیست. از طرف دیگر، اگر 5 درصد یا بیشتر از باتری شما باقی مانده است و برای یک هشت ساعت خواب در بستر خود هستید، احتمال زیادی وجود دارد که در طول شب آب آن تمام شود.

اگر آیفون من خاموش باشد، آلارم ها خاموش می شوند؟

بله، تا زمانی که آیفون روشن است، آلارم‌های شما همچنان کار می‌کنند، حتی اگر در حالت بی‌صدا باشد.

اگر «مزاحم نشوید» (یا سایر حالت‌های فوکوس) را فعال کنم، زنگ هشدار من کار می‌کند؟

آره. هشدارها می توانند از طریق Do Not Disturb و هر حالت دیگر فوکوس در آیفون به صدا درآیند. حالت‌های فوکوس فقط رفتار اعلان‌های برنامه‌ها را تغییر می‌دهند، نه آلارم‌ها.

اگر صفحه نمایش آیفون من خاموش باشد، زنگ هشدار خاموش می شود؟

بله، سیاه شدن صفحه نمایش تنها یک ویژگی معمولی صرفه جویی در انرژی آیفون شما است. تا زمانی که دکمه هوم را لمس می‌کنید، دوباره روشن می‌شود، زنگ هشدار زمانی که قرار باشد به صدا در می‌آید.

Does the alarm work if your iPhone is off, silent or do not disturb?

آیا تایمر خاموش می شود حتی اگر زنگ هشدار خاموش نشود؟

تایمرها، قرارهای تقویم و یادآوری‌ها همگی مانند زنگ هشدار کار می‌کنند. اگر یک تایمر تنظیم کنید و سپس آیفون خود را خاموش کنید، تایمر به صدا در نمی آید. در عوض، هنگامی که آیفون خود را دوباره روشن می کنید، تایمر بلافاصله به صدا در می آید – احتمالاً به شما یادآوری می کند که یک تایمر را از دست داده اید.

اگر بنا به دلایلی، باتری آیفون شما آنقدر کم است که نمی‌تواند در طول شب کار کند – و نمی‌توانید آن را شارژ کنید – اما به شدت به زنگ هشدار برای بیدار شدن شما در صبح نیاز دارید، باید آن را دریافت کنید. خلاق. یک ساعت زنگ دار قدیمی را بیرون بیاورید، یک شارژر بدزدید، یا از یک دوست مورد اعتماد (یا میز پذیرش هتل) التماس کنید که صبح به شما زنگ بزند. شما نمی توانید به آیفون خود اعتماد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا