گوشی موبایل

موبایل های اندرویدی می‌توانند از سیم کارت الکترونیک پشتیبانی کنند

سیم‌کارت‌های eSIM ممکن است محبوب‌تر شوند، اما هنوز یک مشکل بزرگ با آن‌ها وجود دارد: در بسیاری از موارد، یا یک پورتال انتقال سیم‌کارت اختصاصی شرکت مخابراتی یا بازدید از فروشگاه شرکت مخابراتی برای انتقال eSIM از یک تلفن به تلفن دیگر لازم است. .

آیفون‌ها با ابزاری که به شما امکان می‌دهد یک eSIM را به آیفون دیگری منتقل کنید، متوجه این موضوع شده‌اند، اما دستگاه‌های اندرویدی چیزی مشابه ندارند. اکنون، این نوع ابزار پس از ظاهری بی‌صدا در تلفن‌های پیکسل، در دستگاه‌های اندرویدی بیشتری عرضه می‌شود، اما هنوز یک چیز بزرگ وجود دارد.

ابزار جدید انتقال eSIM اندروید، که در کنفرانس MWC 2023 سال گذشته رونمایی شد، بی سر و صدا در دیگر گوشی های اندرویدی غیر پیکسل ظاهر می شود. هنگام راه‌اندازی یک Samsung Galaxy S24 جدید و تلاش برای انتقال eSIM به آن، ممکن است یک پنجره بازشو در تلفن Android قدیمی‌تر شما ظاهر شود که به شما این امکان را می‌دهد که eSIM خود را در تلفن Android جدید خود تنظیم کنید.

در حالی که نمی‌توانیم تأیید کنیم که آیا این اتفاق برای هر تلفن اندرویدی که دارای نسخه جدید سیستم‌عامل است و از eSIM پشتیبانی می‌کند یا خیر، رخ می‌دهد یا خیر، به این معنی است که عرضه بی‌سروصدا آغاز شده است و باید در گوشی‌های هوشمند بسیار بیشتری ظرف چند سال آینده نمایش داده شود. هفته ها یا ماه ها

Android Phones Can Transfer eSIMs Now, With a Catch

با این حال، ویژگی جدید مهاجرت eSIM یک نقطه ضعف بزرگ دارد. در حالی که ابزار انتقال eSIM در آیفون به شما امکان می‌دهد سیم‌کارت‌های eSIM را تقریباً از هر شرکت مخابراتی بین آیفون‌ها انتقال دهید، سازگاری با تلفن‌های اندرویدی بسیار محدودتر است: به نظر می‌رسد در حال حاضر فقط با سیم‌کارت‌های T-Mobile کار می‌کند. این برای مشترکین هر یک از دو اپراتور بزرگ دیگر در ایالات متحده و همچنین افرادی که از اپراتورهای فرعی مانند Mint Mobile، Total by Verizon، Cricket Wireless و دیگران استفاده می کنند، آزاردهنده است. از سوی دیگر، با گسترش این ویژگی، گوگل احتمالاً به دنبال همکاری با اپراتورهای بیشتری برای گسترش این ویژگی به کاربران بیشتری خواهد بود.

اگر از T-Mobile استفاده نمی کنید، ممکن است بخواهید در حال حاضر به دنبال روش های انتقال eSIM شرکت مخابراتی خود باشید. سری گلکسی اس 24 نیز مانند اکثر گوشی های اندرویدی دیگر همچنان دارای سینی سیم کارت فیزیکی است. اپل هنوز هم در فروش گوشی های هوشمند دارای سیم کارت تنها است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا