گوشی موبایل

آیفون 16 پرو مکس طولانی‌ترین عمر باتری را بین آیفون ها دارد

طبق گفته‌های ناور با نام مستعار yeux1122 که به نقل از منابع زنجیره تامین بوده، آیفون 16 پرو مکس می‌تواند طولانی‌ترین عمر باتری را در بین آیفون‌ها داشته باشد.

این اطلاعات در مورد افزایش قطر آیفون 16 پرو از 6.1 به 6.3 اینچ تایید می‌کند. این قابلیت زوم اپتیکال را بهبود می‌بخشد. محصول جدید احتمالاً دارای یک لنز تتراپریسم تله فوتو با زوم 5 برابر بوده که اولین بار سال گذشته در آیفون 15 پرو مکس معرفی شد. آیفون 16 پرو قاب عریض‌تری نسبت به گلکسی اس 24 سامسونگ خواهد داشت.

او می‌افزاید که آیفون 16 پرو مکس دارای باتری بزرگ‌تری خواهد بود که در نتیجه طولانی‌ترین عمر باتری ارائه شده در یک آیفون را به همراه خواهد داشت. آیفون 15 پرو مکس در حال حاضر 29 ساعت عمر باتری دارد، بنابراین شاید آیفون 16 پرو مکس برای اولین بار بیش از 30 ساعت دوام بیاورد. پیش از این گزارش شده بود که آیفون 16 پرو مکس به باتری 5 درصدی بزرگ‌تر از نسل قبلی خود مجهز خواهد شد.

آیفون 16 پرو مکس طولانی‌ترین عمر باتری را بین آیفون ها دارد

خبرساز yeux1122 اضافه کرد که مدل‌های iPhone 16 Pro/Pro Max همچنان به حافظه 8 گیگابایتی مجهز خواهند بود و ظاهراً اپل فرآیند تولید بدنه تیتانیومی دستگاه را بهبود بخشیده و هزینه‌ها را کاهش داده است. انتظار می‌رود سری آیفون 16 در پاییز معرفی شود. این خودی به طور دقیق از به تعویق افتادن عرضه مک بوک پرو جدید به اوایل سال 2023 و عدم وجود نسخه تیتانیومی در خط آیفون 14 پرو خبر داد.

باید منتظر ماند تا اپل نسل بعدی آیفون خود را معرفی کند. این شرکت همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های جذابی همراه سازد. سری آیفون 16 چهار مدل خواهد داشت که باید به آیفون 16 استاندارد، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس. هرچند گفته شده که آیفون 16 اولترا در کار نیست و مشخص نشده آیا سال 2024 چنین مدلی را شاهد خواهیم بود یا خیر.

اپل در سپتامبر سال جاری نسل جدید آیفون را معرفی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا