گوشی موبایل

کاویر آیفون 60000 دلاری روز ولنتاین معرفی کرد

کاویر که به خاطر سفارشی‌سازی‌های لوکس محصولات اپل و سامسونگ شناخته می‌شود، به تازگی یک پیشنهاد منحصر به فرد برای روز ولنتاین معرفی کرده است.

این آیتم ویژه بخشی از تبلیغاتی برای آخرین مجموعه “باغ عدن” آنها است که دارای نسخه‌های بسیار زیبای آیفون 15 پرو است. ویژگی برجسته این مجموعه مدل Panther Gold 18K (فقط مدل iPhone 15 Pro Max) با قیمت 60350 دلار است که آن را به گران‌ترین گزینه موجود تبدیل می‌کند. این مدل با بدنه طلای 18 عیار و نقش برجسته پلنگ تزئین شده با 159 الماس سیاه متمایز است.

سری «باغ عدن» شامل پنج مدل سفارشی آیفون 15 پرو است که هر کدام با مواد مجلل مانند الماس، سنگ‌های قیمتی و کریستال‌های سواروسکی تزئین شده‌اند. هدف این مجموعه ارتقای آیفون به جایگاه جواهرات گران قیمت، یادآور سری Panthere de Cartier است.

به عنوان مثال، مدل Bird of Paradise دارای روکش طلای 24 عیار و 139 کریستال سواروسکی است، در حالی که نوع Wonderful Orchid ترکیبی از پوست گوساله قرمز با روکش طلای 24 عیار، 9 الماس و لهجه‌های مینا است. مدل Lovely Butterflies از پوست گوساله سفید، 35 الماس و روکش طلای 24 عیار برای دستیابی به ظاهر لوکس خود استفاده می کند.

کاویر آیفون 60000 دلاری روز ولنتاین معرفی کرد

به غیر از پرچمدار Panther Gold 18K، سایر مدل‌های این مجموعه با قیمت‌های در دسترس‌تری شروع می‌شوند و Wonderful Orchid iPhone 15 Pro از 9630 دلار شروع می‌شود. هر خرید از مجموعه «باغ عدن» همراه با AirTag به شکل قلب رایگان است که می‌توان آن را به‌عنوان یک اکسسوری مد روز برای کیف نیز به‌صورت جداگانه خریداری کرد.

این مدل‌ها همگی دارای نسخه محدود هستند و نوع طلایی 18K تنها 14 دستگاه موجود است، در حالی که مدل‌های دیگر هر کدام به 99 دستگاه محدود می‌شوند. کاویر که به خاطر صنایع دستی فوق العاده‌اش معروف است، چندین محصول متمایز را پیش از این به بازار عرضه کرد. اینها شامل یک سامسونگ Galaxy S24 Ultra سفارشی با یک ساعت مکانیکی و یک اژدهای طلای 24K و همچنین یک iPhone 15 Pro با پیکان وایکینگ 9000 دلاری به عنوان بخشی از مجموعه Versus است. علاوه بر این، Caviar فناوری سازگار با محیط زیست را که با لوکس ادغام شده است در قاب‌های آیفون جدید اپل معرفی کرد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا