گوشی موبایل

رنگ بندی آیفون 16 پرو آشکار شد

شرکت اپل در نظر دارد نسل جدید آیفون را در سپتامبر 2024 معرفی کند. تاکنون شایعاتی به گوش رسیده اما هیچ یک به تایید یا تکذیب برند مورد اشاره نرسیده است.

طبق جزئیاتی که توسط یک مشاور از طریق X به اشتراک گذاشته شده، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس می توانند در نیمه دوم سال 2024 در دو گزینه رنگی جدید وارد بازار شوند. رندرهای فاش شده از گوشی های هوشمند ادعا شده، گوشی را در رنگ خاکستری و طلایی جدید نشان می دهد، مدل های نسل فعلی آیفون 15 پرو اپل در رنگ طلایی موجود نیستند.

اپل در حال حاضر مدل‌های آیفون پرچم‌دار خود را اولین مدلی که به شاسی تیتانیومی مجهز شده است، در چهار رنگ به فروش می‌رساند. کاربر ایکس Majin Bu  دو رندر از آنچه به نظر می رسد آیفون 16 پرو در گزینه های رنگی جدید به بیرون درز کرده است. شرکت کوپرتینویی می‌تواند مدل‌های پریمیومی بعدی آیفون خود را در رنگ‌های تیتانیومی صحرا و تیتانیوم خاکستری عرضه کند. گزینه های رنگ دیگر نیز در حال بحث هستند، اما به گفته خبرساز، ورود آنها “کمتر قابل قبول است”.

رنگ بندی آیفون 16 پرو آشکار شد

گفته می‌شود که گزینه رنگی جدید Desert Titanium شبیه گزینه رنگ طلایی موجود در مدل‌های آیفون 14 پرو است، مدل‌های آیفون 15 پرو سال گذشته برخلاف مدل‌های قبلی خود رنگ طلایی نداشتند. در همین حال، کارشناس اطلاعات می گوید که رنگ خاکستری تیتانیوم مشابه رنگ خاکستری فضایی در آیفون 6 است که در سال 2014 عرضه شد.

سال گذشته، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس در رنگ‌های تیتانیوم مشکی، تیتانیوم آبی، طبیعی و تیتانیوم سفید عرضه شدند. اگر ادعای اطلاعاتی درست باشد، آیفون 16 پرو می تواند نشان دهنده بازگشت رنگ طلایی به مدل های آیفون ممتاز این شرکت باشد. رنگ‌های فاش شده نشان می‌دهند که اپل در حال برنامه‌ریزی برای ارائه گزینه‌های رنگی مختلف در مدل‌های آیفون 16 پرو است. این شرکت باید حداقل دو گزینه رنگی آیفون 15 پرو را جایگزین کند، برخلاف مدل‌های استاندارد، گوشی‌های آیفون پرو همیشه در چهار رنگ عرضه می‌شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا