گوشی موبایل

اولین دستگاه تاشو اپل احتمالا آیفون نیست

گزارش‌های اخیر برنامه‌های اپل برای یک آیفون تاشو را آشکار کرد. بخش تلفن‌های تاشو از زمانی که سامسونگ در سال 2019 وارد آن شده است، مسیر طولانی را طی کرد. غول فناوری کوپرتینویی در این رقابت عقب افتاده و اکنون، DigiTimes گزارش داد که اولین محصول تاشو اپل آیفون نیست.

DigiTimes در گزارش paywalled به منابع زنجیره تامین اشاره کرده است. این ادعا نشان داده که اپل حداقل پنج سال بوده روی اولین محصول تاشو خود کار فعالیت دارد. این نشریه افزود که این می‌تواند یک دستگاه بزرگ‌تر به جای یک آیفون تاشو ساده باشد. این موضوع نشان داده که اپل می‌تواند مسیر متفاوتی را در بخش تاشو با تبلت یا حتی یک لپتاپ پیش بگیرد. در این گزارش همچنین آمده که طراحی در حال انجام است و فاز پروژه نیز نزدیک پایان. این شرکت به تولید انبوه نزدیک می‌شود.

اولین دستگاه تاشو اپل احتمالا آیفون نیست

شایان ذکر بوده که DigiTimes تنها به دستگاه تاشو اپل به عنوان یک دستگاه بزرگ‌تر اشاره دارد. این ما را بدین حدس می‌رساند که می‌تواند بخشی از خط تولید iPad یا یک دسته محصول کاملاً جدید باشد. این گزارش بار دیگر تاکید کرده که اپل کار روی دستگاه‌های تاشو را تعلیق نکرده است. همچنین تایید می‌کند که گزارش‌های قبلی مبنی بر توقف توسعه به دلیل مشکلات صفحه‌نمایش و انتقال تیم ویژن پرو به یک پروژه تاشو هر دو درست است.

انتظار رفته اپل اولین گوشی تاشو خود را در سال 2025 یا شاید بعد از آن عرضه کند. این شرکت معمولاً با راه‌اندازی‌های جدید زمان می‌برد. در مورد بخش تاشو، قابل درک بوده زیرا مکانیزم لولا در قلب دستگاه قرار دارد و غول فناوری کوپرتینویی نمی‌خواهد کیفیت را به خطر بیندازد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد و چگونه محصولی را رونمایی می‌کند.

پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا