گوشی موبایل

آیفون 16 پرو با کلید اکشن بزرگ‌تر همراه است

انتظار رفته آیفون 16 پرو اواخر امسال در ماه سپتامبر رونمایی شود. افشای اطلاعات و گزارش‌های قبلی در مورد این گوشی چندین مشخصات کلیدی و برخی تغییرات طراحی را نشان می‌دهد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان داده رندرهای CAD آیفون 16 پرو به بیرون درز کرده است.

رندرها طراحی احتمالی گوشی را نشان می‌دهند. لاین آپ آیفون 16 آینده احتمالاً شامل آیفون 16، آیفون 16 پلاس و آیفون 16 پرو مکس خواهد بود. گفته می‌شود که آنها جانشین سری گوشی‌های هوشمند آیفون 15 خواهند شد که اپل در سپتامبر 2023 معرفی کرد.

رندرهای CAD لو رفته از آیفون 16 پرو که توسط 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده است، دکمه جدیدی را در لبه سمت راست گوشی نشان می‌دهد که در زیر دکمه پاور قرار گرفته است. گفته می‌شود این دکمه ضبط است که دارای لمس خازنی بوده و به عنوان یک کلید ضبط عکس یا فیلم عمل می‌کند. این دکمه همچنین ممکن بوده به کاربران در تنظیم سطح فوکوس و زوم کمک کند.

آیفون 16 پرو با کلید اکشن بزرگ‌تر همراه است

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که دکمه Action در آیفون 16 پرو می‌تواند بزرگ‌تر از دکمه قبلی آیفون 15 پرو باشد. این گزارش می‌افزاید که سایز این گوشی احتمالاً 149.6در 71.4در 8.4 میلیمتر است که بزرگ‌تر از مدل قدیمی محسوب می‌شود. همچنین انتظار رفته صفحه‌نمایش 6.3 اینچی با حاشیه‌های نازک‌تر همراه باشد.

علاوه بر این، گفته می‌شود که ماژول دوربین عقب آیفون 16 پرو دارای طراحی مشابه آیفون 15 پرو است. در رندرهای فاش شده، این ماژول دارای سه سنسور دوربین، یک ماژول LiDAR، یک میکروفون و یک فلاش است. همچنین انتظار رفته این گوشی دارای یک دوربین تتراپریسم 5 برابری و یک دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسلی باشد. این گوشی همچنین دارای باتری بزرگ‌تر 3355 میلی آمپر ساعتی است.

اخیراً، آیفون 16 پرو نیز در رنگ‌های Desert Titanium و Titanium Grey عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که رتک اول مشابه گزینه رنگ طلایی در مدل‌های آیفون 14 پرو است، در حالی که دومی احتمالاً شبیه گزینه خاکستری فضایی است که در آیفون 6 موجود بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا