گوشی موبایل

آیفون 15 پرو 500 میلیونی با طراحی برگرفته از ویژن پرو

برای دارندگان آیفون 15 پرو که به دنبال زیبایی‌شناسی جسورانه‌تر هستند، برند لوکس خاویر روسی از یک اصلاح نسخه محدود با الهام از هدست ویژن پرو که اخیراً عرضه شده، رونمایی کرد. این آیفون‌های سفارشی‌سازی‌شده از منحنی‌های براق Vision Pro، حاشیه دایره‌ای و برجستگی‌های نارنجی نمادین استفاده می‌کنند و برداشتی کاملاً جدید از طراحی استاندارد دستگاه را ارائه می‌دهند.

با این حال، الهام از عصر فضا در زیبایی شناسی متوقف می‌شود. برچسب قیمت نشان دهنده انحصاری بودن دستگاه است. آیفون 15 پرو سفارشی شده با قیمت سرسام آور 8060 دلار شروع می‌شود و نسخه پرو مکس 1 ترابایتی آن حتی به 9560 دلار می‌رسد. Caviar همچنین خدمات اصلاحی را برای آیفون‌های موجود با قیمت کمی کمتر از 5910 دلار ارائه می‌دهد، اما با تنها 99 واحد موجود، این آیفون‌ها مطمئناً به سرعت تمام می‌شوند.

خاویار با آرایش‌های خارج از جعبه غریبه نیست. آنها همچنین پیشتر یک Samsung S24 Ultra را با ساعت مکانیکی و یک اژدهای طلای 24 عیار عرضه کرده بودند. در این مرحله،  شرکت به خاطر سفارشی‌سازی‌های فوق‌العاده‌اش معروف است، مانند آیفون 60 هزار دلاری روز ولنتاین که با الماس و طلا تزئین شده بود و حتی یک AirTag به شکل قلب داشت. کمی بالاتر از آن، اما این شرکت در تلاش است تا جایگاهی برای خود ایجاد کند.

آیفون 15 پرو 500 میلیونی با طراحی برگرفته از ویژن پرو

در حالی که برخی ممکن است قیمت گزاف را برای یک اصلاح صرفاً آرایشی به سخره بگیرند، خلاقیت‌های Caviar به وضوح به بازار بسیار کوچکی از علاقه‌مندان به فناوری که به انحصار و طراحی جسورانه اهمیت می‌دهند، پاسخ می‌دهد. این آیفون‌های نسخه محدود، مرز بین گوشی‌های هوشمند و آثار هنری را محو می‌کنند.

البته بیشتر افرادی که ثروتمند هستند و علاقه بسیاری به فناوری دارند، چنین مدلی را سریع خریداری می‌کنند. بنابراین محصولات خاویر همیشه زود فروش بوده زیرا برای اقشار خاصی تدارک دیده می‌شود و عامه افراد توانایی خرید این مدل‌ها را ندارند. بخصوص این مدل جدید که ارزش ریالی آن بیش از 480 میلیون تومان است.

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا