گوشی موبایل

این تصویر سری پیکسل 9 گوگل است

گوگل معمولاً هر سال از دو گوشی پرچمدار در ماه اکتبر رونمایی می کند. امسال، غول فناوری ممکن بوده با معرفی سه مدل Pixel 9 Pro، Pixel 9 Pro XL و Pixel 9، استراتژی جدیدی را برای راه‌اندازی گوشی های هوشمند انتخاب کند.

یک خبرساز برجسته اکنون ادعا می کند که رندرهای مبتنی بر CAD که در اوایل امسال به صورت آنلاین ظاهر شدند، از پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL است. خبرساز اکنون طراحی پیکسل 9 را در رندرهای جدید فاش کرده است. این تصاویر حاکی از دوربین دوگانه عقب در پیکسل 9 و صفحه نمایش کوچک‌تر است.

رندرهای مبتنی بر CAD از گوگل Pixel 9 و Pixel 9 Pro برای اولین بار در ژانویه امسال رویت شدند. اکنون، Steve H.McFly (@OnLeaks)، در ارتباط با 91Mobiles، ادعا می‌کند که رندرهایی که قبلا منتشر شده‌اند مربوط به Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL هستند. این نشریه اکنون تصاویر CAD ادعایی پیکسل 9 ساده را به اشتراک گذاشته است.

رندرهایی که به تازگی فاش شده اند، طراحی جمع و جور برای پیکسل 9 با ماژول دوربین عقب ضخیم را نشان می دهند. به نظر می رسد گوشه های گرد با صفحه نمایش تخت و فریم های صاف دارد. طبق گزارش ها، نمایشگر 6.03 اینچی خواهد بود. در همین حال، گفته می‌شود پیکسل 9 پرو دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است و پیکسل 9 XL می تواند صفحه نمایش 6.5 اینچی را ارائه دهد.

این تصویر سری پیکسل 9 گوگل است

به نظر می‌رسد که صفحه نمایش دارای یک حفره دوربین وسط نمایشگر بوده و با دوربین دوگانه عقب دیده می شود. Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL انتظار می رود دوربین سه گانه عقب را ارائه دهند.

علاوه بر این، گزارش جدید بیان می‌کند که پیکسل 9 ابعادی در حدود 152.8×71.9×8.5 میلی‌متر و با برآمدگی دوربین عقب 12 میلی‌متر دارد.

سری پیکسل 8 گوگل با مدل ساده پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو در اکتبر سال گذشته در رویداد “ساخت توسط گوگل” معرفی شد. بنابراین، انتظار می‌رود که این شرکت گوشی‌های پیکسل 9 را در همین زمان در سال جاری معرفی کند. گوشی های آینده می توانند با اندروید 15 اجرا شوند و از چیپ Tensor G4 داخلی این شرکت استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا