گوشی موبایل

آیفون 12 با آپدیت جدید سرعت شارژ بی سیم بیشتری دارد

آخرین به‌روزرسانی iOS 17.4 اپل، که عمدتاً با رعایت قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا مرتبط است، با یک شگفتی خوشایند برای کاربران آیفون 12 همراه بود. به روز رسانی جدید امکان سازگاری با استاندارد پیشرفته شارژ بی سیم Qi2 را برای گوشی هوشمند فراهم می کند.

آزمایش‌های انجام‌شده توسط نشریه Macworld نشان می‌دهد که آیفون 12 که دارای iOS 17.4 است، اکنون می‌تواند به‌صورت بی‌سیم با 15 وات شارژ شود، حتی در صورت استفاده از شارژر Qi2 که شارژر MagSafe تأیید شده اپل نیست.

در آزمایشات آنها، زمان شارژ آیفون 12 بین شارژرهای MagSafe و Qi2 به طور قابل توجهی مشابه بود، حدود 20 دقیقه برای رسیدن به 30 درصد باتری و 45 تا 50 دقیقه برای رسیدن به 50 درصد طول کشید. علاوه بر این، این گزارش خاطرنشان می‌کند که این گوشی اکنون انیمیشن شارژ فقط 15 واتی را هنگام اتصال به این شارژرها نشان می‌دهد، اگرچه اپل در یادداشت‌های انتشار رسمی خود به این ویژگی اشاره نکرده است.

آیفون 12 با آپدیت جدید سرعت شارژ بی سیم بیشتری دارد

پیش از این، آیفون 12s در شارژرهای بی سیم غیر MagSafe Qi به سرعت شارژ 7.5 وات محدود می شد. اپل در ماه دسامبر با به‌روزرسانی نرم‌افزار iOS 17.2، ارتقای مشابهی را برای آیفون 13 و آیفون 14 انجام داد. و اکنون آیفون 12 2020 نیز به این مهمانی پیوسته است. Qi2 یک استاندارد شارژ بی سیم جدید با راندمان بهتر در انتقال انرژی بی سیم و تراز مغناطیسی قوی است که شباهت هایی به فناوری MagSafe اپل دارد.

این شباهت با توجه به نقش برجسته اپل در کنسرسیوم برق بی سیم (WPC)، نهادی که در پشت استاندارد Qi قرار دارد، تعجب آور نیست. بنابراین تأثیر آنها بر توسعه Qi2 مشهود است. برای کاربران آیفون 12، این آپدیت به معنای آزادی بیشتر در شارژ بی سیم است. اکنون، حتی شارژرهای غیر MagSafe Qi2 نیز می توانند همان شارژ سریع 15 واتی را ارائه دهند و دامنه گزینه های شارژر موجود را بدون به خطر انداختن عملکرد افزایش دهند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا