گوشی موبایل

گوشی تاشو اپل تا 2027 تاخیر خورد

اپل ماه گذشته Vision Pro را عرضه کرد و به نظر می رسد غول فناوری کوپرتینویی پس از عرضه اولین هدست واقعیت ترکیبی خود در ایالات متحده، تمرکز خود را به سمت توسعه گوشی های هوشمند تاشو معطوف کرده است. یک گزارش زنجیره تامین جدید از کره ادعا می کند که عرضه اولین آیفون تاشو اپل که مدت ها شایعه شده بود تا سال 2027 به تعویق افتاده است. برخی از مهندسانی که قبلاً روی Vision Pro کار می‌کردند، بنا بر گزارش‌ها به کار روی یک پروژه آیفون یا آی‌پد تاشو منتقل شده‌اند.

گزارشی از سوی رسانه کره‌ای AlphaBiz به نقل از یکی از مدیران شرکت با اطلاع از این موضوع، بیان می‌کند که عرضه آیفون تاشو از سه ماهه چهارم سال 2026 به سه ماهه اول سال 2027 تعدیل شده است. اواخر سال 2026. طبق گزارش ها، جدول زمانی راه اندازی پس از در نظر گرفتن آماده سازی برای موارد مختلف، از جمله عرضه نمایشگرهای تاشو، به تعویق افتاد.

علاوه بر این، این گزارش اشاره می‌کند که انتظار می‌رود تولیدکنندگان اصلی قطعات مانند تامین‌کنندگان نمایشگر، علی‌رغم تاخیر، طبق برنامه اولیه شرکت پیش بروند. گمانه زنی ها بر این است که اپل تحت تعدیل پرسنل داخلی قرار گرفته است. ظاهراً این شرکت کارکنانی را که برای Vision Pro کار کرده‌اند فرستاده است تا روی دستگاه‌های تاشو کار کنند.

گوشی تاشو اپل تا 2027 تاخیر خورد

اعتقاد بر این است که اپل در مراحل اولیه توسعه نمونه های اولیه حداقل دو مدل آیفون تاشو به سبک تاشو است. گفته می شود که آنها در برنامه های تولید انبوه شرکت برای سال 2024 یا 2025 قرار ندارند. گفته می شود اولین گوشی تاشو از این برند دارای صفحه نمایش خارجی 6 اینچی و صفحه نمایش اصلی 8 اینچی است. طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال بحث در مورد سفارشات عرضه با LG Display (LGD) و Samsung Display (SDC) است.

سازنده آیفون فعالانه برای پتنت های مربوط به نمایشگرهای تاشو درخواست داده است. طبق گزارش‌ها، حداقل با یک تامین‌کننده در آسیا برای قطعات مربوط به دو مدل آیفون تاشو که در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند، تماس گرفته است. گفته می شود که یک آیپد تاشو نیز در راه است. گفته می شود که نمایشگر 20 اینچی دارد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا