گوشی موبایل

تصویری از آیفون SE 4 به طراحی جدید آن اشاره می کند

طبق گزارش ها، نسل چهارم آیفون SE اپل در دست ساخت است و گمانه زنی می شود که در سال 2025 عرضه شود. ما شایعات و درزهای بی شماری در مورد طراحی آیفون SE 4 شنیده ایم. اخیراً، رندرهای ادعایی از کیس آیفون آینده فاش کرده است. وب قاب های محافظ شفاف نشان دهنده یک بازسازی اساسی در طراحی است. رندرها یک بریدگی روی نمایشگر برای دوربین سلفی و سنسورهای Face ID نشان می‌دهند. همچنین یک بریدگی برای یک دوربین پشتی تک وجود دارد.

کارشناس  صنعتMajin Bu (@MajinBuOfficial) تصاویری از یک قاب iPhone SE 4 در X منتشر کرده است. قاب مورد نظر نشان دهنده یک صفحه نمایش بزرگتر و یک بریدگی برای دوربین سلفی و سنسورهای Face ID روی نمایشگر است، شبیه به iPhone 13. این گوشی ممکن است اولین گوشی در مجموعه SE باشد که از Touch ID و دکمه هوم صرف نظر می کند.

تصویری از آیفون SE 4 به طراحی جدید آن اشاره می کند

قاب لو رفته یک سنسور دوربین را در پشت آیفون SE 4 نشان می دهد. این سنسور 48 مگاپیکسلی شایعه شده با فلاش LED و میکروفون همراه است. ماژول دوربین شبیه طراحی آیفون XR است. دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ گوشی دیده می شوند و در بالای دکمه تنظیم صدا یک بریدگی وجود دارد. این می تواند دکمه اکشن شایعه شده را در خود جای دهد. دکمه اکشن جایگزین سوئیچ قطع صدا در حال حاضر در جدیدترین آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس موجود است.

پیش‌بینی می‌شود که آیفون SE 4 در اولین فرصت در سال 2025 رسمی شود. طبق گزارشات قبلی، این گوشی دارای یک پنل اولد 6.1 اینچی خواهد بود. طبق گزارش ها، BOE نمایشگر OLED این گوشی را تامین خواهد کرد. انتظار می رود این گوشی با تراشه مودم 5G داخلی اپل عرضه شود و دارای یک پورت USB Type-C برای شارژ باشد. سایز آن 147.7×71.5×7.7 میلی‌متر خواهد بود.

باید منتظر ماند تا اپل بزودی این محصول جدید خود را معرفی و عرضه کند. برند کوپرتینویی همیشه سعی داشته محصولی کارآمد ارائه دهد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا