گوشی موبایل

اپل ممکن است آیپد تاشو را به دلیل مشکل چین خوردگی صفحه نمایش کنار بگذارد!

مدتی است که گزارش‌هایی مبنی بر کار اپل روی یک آیپد تاشو شنیده می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد این شرکت با یک مانع بزرگ روبرو است: چین‌خوردگی صفحه نمایش.

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ، در خبرنامه Power On خود ادعا می‌کند که اپل در حال بررسی آیپدهای تاشو است. با این حال، او می‌گوید که این شرکت هنوز راهی برای ایجاد صفحه نمایش تاشو بدون چین خوردگی پیدا نکرده است.

منابع گورمن به او گفته‌اند که اگر اپل نتواند تجربه ای بدون چین خوردگی ارائه دهد، ممکن است پروژه آیپد تاشو را به طور کامل کنار بگذارد.

با این حال، هنوز زمان برای حل این مشکل وجود دارد. به گفته یک رسانه خبری کره‌ای، آیپد تاشو اپل تا نیمه اول سال 2027 عرضه نخواهد شد. این رسانه همچنین ادعا می‌کند که اپل در حال تلاش برای یافتن راه حلی برای چین خوردگی صفحه نمایش است.

در حال حاضر، همه گوشی‌های تاشو موجود در بازار، مانند Samsung Galaxy Z Fold 5 و Google Pixel Fold، دارای چین خوردگی هستند. با این حال، این چین خوردگی‌ها کوچکتر می‌شوند و برخی از مدل‌ها مانند OnePlus Open به دلیل داشتن چین خوردگی کم عمق مورد تحسین قرار گرفته‌اند.

بنابراین، احتمالاً طی چند سال آینده شاهد صفحه نمایش‌های تاشو بدون چین خوردگی خواهیم بود.

علاوه بر مشکل چین خوردگی، باید دید که آیا اپل می‌تواند بر چالش‌های دیگر مرتبط با گوشی‌های تاشو مانند عدم مقاومت در برابر گرد و غبار و قیمت بالای آنها غلبه کند یا خیر.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا