گوشی موبایل

همه چیز در مورد Pixel 9 Pro Fold: نام جدید، تاریخ عرضه و چیپست

با نزدیک شدن به کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل در ماه آینده، شایعات پیرامون دستگاه‌های پیکسل آینده این شرکت، از جمله نام جدیدی برای گوشی تاشو، قوت بیشتری گرفته‌اند. طبق گزارش اخیر Android Authority، به جای Pixel Fold 2، شاهد عرضه Pixel 9 Pro Fold خواهیم بود.

این تغییر نام در واقع منطقی به نظر می‌رسد. خبرهایی به گوش می‌رسد که گوگل قصد دارد به جای تابستان، این بار در پاییز از Fold رونمایی کند. دلیل این امر، عرضه چیپست جدید Tensor G3 توسط گوگل در پاییز، همزمان با پیکسل 9 است. طعم تلخ عرضه Pixel Fold در سال گذشته با قیمت 1700 دلار و رونمایی از Tensor G3 تنها چند ماه بعد، بسیاری را آزرده خاطر کرد. انتشار آن در پاییز ایده به مراتب بهتری به نظر می‌رسد.

با توجه به این موضوع، انتقال Fold به خانواده Pixel 9 نیز اقدامی منطقی تلقی می‌شود. یکسان‌سازی نامگذاری برای مصرف‌کنندگان آسان‌تر خواهد بود و این احتمالاً به معنای برخورداری Fold از جایگاه یک گوشی پرچمدار واقعی خواهد بود، امتیازی که Pixel Fold اولیه از آن محروم بود. Pixel Fold سال گذشته در خط تولید پیکسل جایگاهی حاشیه‌ای داشت. با وجود رده بالا بودن، در برخی زمینه‌ها به اندازه سری Pixel 7 یا Pixel 8 سطح بالایی نداشت. با این حال، به نظر می‌رسد این بار اوضاع فرق دارد.

چهارمین مدل پیکسل 9 در پاییز امسال عرضه می‌شود

Android Authority همچنین مدعی است که Pixel 9 Pro Fold چهارمین مدل از سری پیکسل 9 خواهد بود که در پاییز امسال عرضه می‌شود. نام رمز مدل‌های دیگر به ترتیب Pixel 9 (“tokay”)، Pixel 9 Pro (“caiman”) و Pixel 9 Pro XL (“komodo”) است.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که گوگل تا همین اواخر از نام “ستاره دنباله‌دار” برای Pixel Fold 2 استفاده می‌کرد. احتمالاً تیم بازاریابی به این نتیجه رسیده که این نام با برنامه جدید عرضه همخوانی بیشتری دارد. با این حال، شایان ذکر است که این نام ممکن است نهایی نباشد.

جزئیات بیشتر در مورد Pixel 9 Pro Fold در Google I/O

انتظار می‌رود جزئیات بیشتری در مورد Pixel 9 Pro Fold، از جمله مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه، در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل در ماه آینده ارائه شود.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا