گوشی موبایل

اپل آیفون 16 پرو مکس یک گوشی غول پیکر است

تاکنون شایعات بسیاری درباره سری آیفون 16 منتشر شد و حتی شاهد انتشار شایعاتی درباره این سری بودیم. اکنون تصویر جدیدی منتشر شده که تمامی اعضای سری آیفون 16 را نشان می‌دهد.

به تازگی تصویری توسط کاربر سانی دیکسون توییتر منتشر شد که از افشاگران قدیمی اپل بوده و پیشتر بارها تصاویر و اطلاعاتی از محصولات اپل را فاش کرد. بنابراین احتمال اینکه این تصویر چهره واقعی سری آیفون 16 را نشان دهد، کم نیست.

قابل توجه‌ترین تغییر، چیدمان دوربین آیفون 16 و 16 پلاس است. دوربین این دو مدل طراحی مورب دوربین نسل قبل را به نفع طراحی عمودی کنار می گذارد. در حالی که تغییر چندانی در طراحی مدل های پرو وجود ندارد. تغییر به دوربین های عمودی در آیفون های استاندارد برای پشتیبانی از ضبط ویدیوهای فضایی بوده که می توانند در اپل Vision Pro به صورت سه بعدی پخش شوند.

اپل آیفون 16 پرو مکس یک گوشی غول پیکر است

تغییر قابل توجه دیگر در سایز صفحه نمایش مدل های Pro است. آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی در مقایسه با 6.7 اینچی آیفون 15 پرو مکس خواهد بود که آن را به بزرگ‌ترین مدل پرو مکس تا کنون تبدیل می کند. آیفون 16 پرو همچنین دارای صفحه نمایش کمی بزرگ‌تر با سایز 6.3 اینچ خواهد بود که نسبت به آیفون 15 پرو 6.1 اینچی بیشتر است. با این حال، آیفون 16 و 16 پلاس استاندارد، سایز  صفحه نمایش خود را به ترتیب 6.1 و 6.7 اینچ نگه می دارند.

جدای از این تغییرات، واحدهای ساختگی از نظر نمایاندن ویژگی‌های طراحی جدید چیز کمی ارائه می‌دهند. در حالی که شایعات حاکی از یک دکمه اختصاصی ضبط برای کنترل‌های دوربین هستند که در تصویر پیدا نیست. طبق معمول، می توان انتظار داشت که آیفون های جدید در ماه سپتامبر معرفی و عرضه شوند. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه اپل چیست و آیا این تصاویر منتشر شده به حقیقت تبدیل خواهد شد یا خیر.

انتظار داریم بزودی جزئیات بیشتری کسب کنیم.

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا