گوشی موبایل

اولین تصویر زنده از سری گوشی پیکسل 9 گوگل منتشر شد

گوگل معمولاً پرچمداران پیکسل خود را در ماه اکتبر هر سال عرضه می کند. در حالی که هنوز زمان زیادی برای عرضه گوشی باقی مانده، سری پیکسل 9 از طریق تصاویر زنده به بیرون درز کرده است که نگاهی اجمالی به طراحی آن ها ارائه می دهد.

تصاویر زنده پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL گوشه‌های گرد و میله‌های دوربین به شکل بیضی را در قسمت عقب نشان می‌دهند. سری پیکسل 9 قرار است صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز را دریافت کند. گفته می شود پیکسل 9 با رم و پیکربندی حافظه داخلی 12 گیگابایت + 128 گیگابایت عرضه می شود، در حالی که مدل های Pro می توانند در پیکربندی 16 گیگابایت + 128 گیگابایت در دسترس باشند. گفته شده سری پیکسل 9 شامل چهار مدل می شود.

وب سایت روسی Rozetked تصاویر زنده و مشخصات پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو ایکس ال را به اشتراک گذاشته است. این مجموعه فاقد ماژول دوربین گیره‌ای شکل است و در مقابل با نواری بیضی دیده می‌شود. آنها گوشه های گرد و بدنه عقب صاف دارند. پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو دارای سایز مشابهی هستند. به نظر می رسد نسخه های Pro دارای عقب مات و فریم براق هستند، در حالی که Pixel 9 دارای عقب  براق و قاب مات است. این گزارش همچنین شامل چند عکس مقایسه با گوشی های قبلی پیکسل و مدل های آیفون 15 است.

اولین تصویر زنده از سری گوشی پیکسل 9 گوگل منتشر شد

طبق اطلاعات فاش شده، پیکسل 9 با رم و پیکربندی حافظه داخلی 12 گیگابایت + 128 گیگابایت عرضه می شود، در حالی که پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL می توانند در پیکربندی 16 گیگابایت + 128 گیگابایت در دسترس باشند. گفته می شود مدل ساده دارای صفحه نمایش 6.24 اینچی است در حالی که مدل های Pro و XL به ترتیب دارای صفحه نمایش 6.24 و 6.73 اینچی هستند.

انتظار می‌رود هر سه مدل دارای صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشند و گفته شد که از پردازنده Tensor G4 گوگل قدرت می گیرند. گفته شده پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو از نظر سایز یکسان هستند، اما اولی می تواند با حاشیه های بزرگتر عرضه شود. آنها دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی در عقب هستند و از فناوری فوق عریض پشتیبانی می کنند. از سوی دیگر، پیکسل 9 ممکن است دارای سیستم دوربین دوگانه عقب باشد.

علاوه بر این، نشریه ادعا می کند که امسال سری پیکسل شامل چهار مدل پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 فولد خواهد بود.

انتظار داریم گوگل در ماه اکتبر از سری پیکسل 9 رونمایی کند. این گوشی می تواند با اندروید 15 عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا