گوشی موبایل

اپل سال 2027 گوشی گران تر از آیفون 17 پرو مکس معرفی می کند

اطلاعاتی به تازگی منتشر شد که نشان می دهد اپل قصد دارد سال آینده یک مدل کاملاً جدید و رده بالای آیفون 17 را عرضه کند و طبق گزارش جدید این مدل ویژگی های برجسته ای دارد.

سیستم دوربین عقب آیفون از مدل اولیه 2007 در گوشه سمت چپ بالای دستگاه قرار گرفته است، بنابراین انتقال دوربین ها به مرکز بالای دستگاه تغییر قابل توجهی خواهد بود. برخی از تلفن های هوشمند اندرویدی محبوب دارای دوربین های عقب هستند که در مرکز بالا قرار گرفته اند، مانند پیکسل 8 پرو گوگل.

در این گزارش آمده که مدل جدید آیفون 17 دارای یک “بازطراحی اساسی” مشابه آیفون X خواهد بود، بنابراین به نظر می رسد اپل برنامه‌های بزرگی برای این دستگاه دارد. با توجه به این گزارش که ادعا می‌کند این دستگاه می‌تواند برچسب قیمتی بالاتری نسبت به مدل پرو مکس داشته باشد که از 1199 دلار شروع می‌شود، شاید در نهایت به آیفون اولترای تبدیل شود که چند سالی است شایعه شده است.

اپل سال 2027 گوشی گران تر از آیفون 17 پرو مکس معرفی می کند

گوشی آیفون 17 اسلیم در واقع جایگزین آیفون 17 پلاس خواهد شد. از ویژگی های کلیدی این مدل باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای نمایشگر 6.1 اینچی یا 6.7 اینچی (احتمالاً 6.5 اینچی)
  • طراحی “به طور قابل توجهی نازک تر” با فریم آلومینیومی
  • دوربین های عقب در “مرکز بالا” دستگاه منتقل شدند
  • قیمت بالاتری نسبت به مدل Pro Max در سری آیفون
  • دوربین جلو بهبود یافته
  • جزیره پویا باریکتر
  • تراشه A19

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید تا سال 2025 منتظر ماند. اپل هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند که دارای مشخصات کلیدی جذاب و طراحی قابل توجه هستند. آیفون 17 اسلیم قطعا یک مدل لوکس خواهد بود که با بهترین مشخصات از راه می رسد. حتی ممکن بوده شاهد رم 12 گیگابایتی در این گزینه باشیم.

اطلاعات چندان کافی و قانع کننده نیستند تا به آنها اکتفا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا