گوشی موبایل

آیفون SE 4 اپل چه زمانی عرضه می شود

بیش از دو سال از عرضه نسل سوم آیفون SE اپل می گذرد و شایعات در مورد یک مدل جدید همچنان منتشر می شود. آخرین خبر از The Information منتشر شده است که امروز گزارش داد اپل قصد دارد در بهار 2025 یک آیفون SE جدید با طراحی مشابه آیفون 14 استاندارد عرضه کند.

اگر این شایعه درست باشد، آیفون SE در نهایت Face ID خواهد داشت. یک حفره به جای Touch ID و یک دکمه Home، به همراه یک صفحه نمایش بزرگتر 6.1 اینچی. از دیگر ویژگی های شایعه شده برای آیفون SE بعدی می توان به پورت USB-C و دکمه Action اشاره کرد.

طبق این گزارش، همانطور که انتظار می‌رفت، آیفون SE جدید گزینه‌ای «ارزان‌تر» در خط تولید آیفون باقی خواهد ماند. آیفون SE فعلی از 429 دلار در ایالات متحده با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود و سایر ویژگی های کلیدی از جمله صفحه نمایش 4.7 اینچی، تراشه A15 Bionic، پشتیبانی از 5G، دوربین عقب تک لنز 12 مگاپیکسلی و پورت لایتنینگ را در خود جای داده است.

در دیگر خبرها اپل پیشتر در رویدادی از نسل جدید iPad Air و iPad Pro خود رونمایی کرد. غول فناوری کوپرتینویی همچنین از قلم جدیدی برای تبلت ها با نام اپل Pencil Pro خبر داد.

آیفون SE 4 اپل چه زمانی عرضه می شود

در مقایسه با نسل دوم که در سال 2018 عرضه شد، ویژگی‌ها و ارتقاهای بسیار مورد نیاز بیشتری دریافت می‌کند. این باعث می‌شود جدیدترین محصول برای حرفه‌ای‌های خلاق ایده‌آل باشد.

اپل Pencil Pro زبان طراحی مشابه قلم نسل قبلی این شرکت را حفظ کرده است. دارای روکش مات و یک طرف صاف است که می توان آن را به صورت مغناطیسی به کناره iPad متصل کرد. قبل از اینکه به ویژگی‌های آن بپردازیم، این لوازم جانبی با نسل جدید آیپد پروهای مجهز به پردازنده M4 و iPad Air مبتنی بر M2 سازگار است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا