گوشی موبایل

تصاویر پس زمینه و رنگ های سری پیکسل 9 گوگل فاش شد

سری جدید پیکسل 9 گوگل دارای تصاویر پس زمینه منحصر به فرد و طیف وسیعی از رنگ های جدید برای سفارشی سازی خواهد بود.
برندهای لوازم جانبی تغییرات طراحی را تأیید می‌کنند، در حالی که کاغذ دیواری‌های لو رفته به تکرار سایه‌های آشنا از نسل‌های قبلی در کنار چند مورد جدید اشاره می‌کنند.
فاش‌شده‌ها حاکی از آن است که Pixel 9، 9 Pro، Pro XL و Pro Fold در رنگ‌های شیک مختلفی عرضه خواهند شد، اما جزئیات ممکن است قبل از عرضه تغییر کنند.

گوگل به تازگی رونمایی از Pixel 8a میان رده را پیش از رویداد سالانه I/O خود در اوایل این ماه به پایان رساند، و هنوز ماه‌های زیادی تا رونمایی رسمی نسل بعدی پرچمداران – سری Pixel 9 فاصله داریم . با این حال، افشاگری‌ها و شایعات به سرعت و به سرعت منتشر می‌شوند و تقریباً همه چیزهایی را که در مورد گوشی‌های آینده باید بدانیم، فاش می‌کنند. آخرین فاش شده اولین نگاه ما را به تصاویر پس زمینه انحصاری دستگاهی که گوگل باید همراه با گوشی ارسال کند و تمام رنگ هایی که سخت افزار می تواند داشته باشد را به ما می دهد.

تغییرات طراحی سری پیکسل 9 اخیراً با جزئیات زیادی فاش شد و ما شاهد بودیم که چند برند لوازم جانبی نیز تغییرات طراحی را تأیید می‌کنند، اما از دیدگاه شخصی‌سازی، رنگ دستگاه و کاغذدیواری اعمال‌شده می‌تواند نمایانگر واقعی سبک شما باشد، درست مانند لوازم جانبی که انتخاب می کنید Google تمایل زیادی به ارسال تعداد انگشت شماری کاغذدیواری منحصر به فرد با هر دستگاه جدید دارد، که معمولاً برای مدتی پس از آن در انحصار آن دستگاه باقی می ماند.

با این حال، افرادی که در Android Authority هستند به تازگی دست به والپیپرهایی زده اند که باید در سری آینده پیکسل 9 ببینیم، و پسر، آیا آنها با تمام تصاویر پس زمینه گوگل که قبل از آن عرضه شده بودند رقابت می کنند . می توانید این تصاویر را با وضوح کامل دانلود کرده و بلافاصله در دستگاه خود استفاده کنید. جالب اینجاست که تفاوت زیادی بین والپیپرهای هر مدل وجود ندارد، اما برای هر تصویر یک نسخه تیره و روشن دریافت می کنید.

منبع
androidpolice

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا