گوشی موبایل

اپل آیفون SE 4 قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل دارد

گفته می شود که نسل چهارم آیفون SE اپل در دست ساخت است. آیفون مقرون به صرفه که گفته می شود به عنوان جانشین آیفون SE (2022) عرضه می شود، هنوز تاریخ عرضه‌ای ندارد، اما اعتقاد بر این است که تغییرات اساسی در طراحی و ویژگی های جدید هیجان انگیز به همراه خواهد داشت.

اکنون، یک کارشناس اطلاعاتی ادعا می کند که قیمت آیفون SE 4 کمی بیشتر از مدل موجود است. انتظار می‌رود آیفون SE 4 طراحی آیفون 14 را داشته باشد و با باتری بزرگ‌تر همراه با پشتیبانی از Face ID عرضه شود.

کارشناس صنعت J. Reve (@Revegnus1) در X ادعا می‌کند که اپل قیمت آیفون SE 4 را زیر 500 دلار نگه می‌دارد. آیفون SE (2022) با قیمت اولیه 429 دلار رونمایی شد. به گفته این فرد، قیمت عرضه ایالات متحده می تواند در 429 دلار باقی بماند یا حدود 10 درصد افزایش یابد. حتی در صورت افزایش قیمت، اپل می تواند آن را در محدوده قیمت 499 دلار نگه دارد.

اپل آیفون  SE 4 قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل دارد

شایعه شده است که اپل آیفون SE 4 را با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در سال 2025 معرفی خواهد کرد. احتمالاً دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی LTPS اولد و باتری 3279 میلی آمپر ساعتی مشابه آیفون 14 خواهد بود. انتظار می رود که دارای Face ID باشد.  تراشه مودم 5G داخلی اپل هم دارد. احتمالاً دارای یک پورت USB Type-C برای شارژ است و سایز آن 147.7در71.5در7.7 میلیمتر است.

آیفون SE اولین بار در سال 2016 عرضه شد.   آیفون SE (2022) از پردازنده A15 Bionic اپل بهره می برد و از صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD بهره می برد. دارای یک سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور دوربین 7 مگاپیکسلی در جلو. باید منتظر ماند تا نسل جدید این محصول اپل معرفی شود و به شایعات پایان داده شود.

اپل هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود و برند کوپرتنیویی در تلاش بوده محصولی برجسته را معرفی و عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا