گوشی موبایل

در حالی که گلکسی اس 25 رونمایی نشد، جزئیاتی از اس 26 لو رفت

انتظار می رود سامسونگ سری گلکسی اس 25 را در سه ماهه اول 2025 عرضه کند و پس از آن سری گلکسی اس 26 را دنبال کند. اکنون به نظر می رسد که ما یک شایعه بزرگ مرتبط با چیپست برای گوشی 2026 داریم.

ET News گزارش می دهد که سامسونگ در حال کار بر روی یک چیپست 2 نانومتری Exynos است که انتظار می رود در سری گلکسی S26 قرار بگیرد. گفته می شود که نام رمز این پردازنده تتیس برگرفته از یک الهه یونانی دریا است. ما حدس می زنیم که این Exynos 2600 باشد.

ظاهراً سازنده کره ای می تواند این پردازنده 2 نانومتری را در نیمه دوم سال 2025 به تولید انبوه برساند تا در سال 2026 در محدوده S26 ظاهر شود.

در حالی که گلکسی اس 25 رونمایی نشد، جزئیاتی از اس 26 لو رفت

Samsung Foundry تنها تولید کننده تراشه نخواهد بود که فرآیند 2 نانومتری را ارائه می دهد، زیرا طبق گزارش ها، TSMC تراشه های 2 نانومتری را در نیمه دوم سال 2025 نیز تولید خواهد کرد. TSMC معمولاً تراشه‌هایی را برای اپل و کوالکام تولید می‌کند که نشان می‌دهد می‌توانیم همزمان با چیپ جدید Exynos شاهد تراشه‌های ۲ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۵ و ۲ نانومتری اپل سری A18 باشیم.

این اولین شایعه Exynos 2600 نیست که ما شنیده ایم. Roland Quandt روزنامه نگار پیشتر پیشنهاد کرده بود که سامسونگ ممکن است AMD را کنار بگذارد و یک GPU سفارشی برای چیپست 2026 ارائه دهد. با این وجود، ما مشتاقیم ببینیم که آیا این پردازنده جدید می‌تواند کوالکام و اپل را در بخش عملکرد شکست دهد یا خیر. اما تاریخ نشان می دهد که ممکن است نخواهید نفس خود را حبس کنید.

منبع
androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا