گوشی موبایل

اولین جزئیات گوشی ناتینگ فون 3 فاش شد

تقریبا یک سال از عرضه ناتینگ فون 2 می گذرد، بنابراین طبیعی است که به زودی منتظر اخباری در مورد ناتینگ فون 3 هستیم. اخیراً، مدیر عامل ناتینگ، Carl Pei، مجموعه‌ای از عکس‌ها را در توییتر منتشر کرده است که به‌روزرسانی‌های رابط کاربری Nothing OS را نشان می‌دهد.

در حالی که تغییرات نرم افزاری به خودی خود جالب بودند، افرادی که در Beebom بودند به سرعت متوجه شدند که تلفن نشان داده شده در عکس های Pei به خوبی می تواند ناتینگ فون 3 باشد.

Phone 1، Phone 2، و جدیدتر Phone 2a همگی دارای سه دکمه هستند، دو دکمه تنظیم صدا در سمت چپ و یک دکمه پاور در سمت راست. با این حال، گوشی در عکس‌های Pei به وضوح دارای یک دکمه اضافی در سمت راست است که دقیقاً زیر دکمه پاور قرار دارد.

هدف از این دکمه جدید همچنان یک راز باقی مانده است، اما با توجه به شایعات پیرامون سری آیفون 16 آینده اپل، حضور آن به ویژه جذاب است. باور عمومی بر این بوده که اپل همچنین دکمه جدیدی را دقیقاً زیر دکمه پاور در آیفون های نسل بعدی معرفی خواهد کرد.

در مورد اپل، این دکمه جدید ظاهراً عملکردهای متعددی را انجام می دهد که احتمالاً به عنوان یک شاتر دوربین اختصاصی یا دکمه راه‌اندازی دوربین عمل می کند. همچنین گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که می‌تواند اقدامات قابل تنظیم دیگری را ارائه دهد، که شاید به ویژگی‌های هوش مصنوعی داخلی اپل در به‌روزرسانی بعدی iOS مرتبط باشد.

اولین جزئیات گوشی ناتینگ فون 3 فاش شد

اعلامیه اخیر ناتینگ مبنی بر ادغام ChatGPT در Nothing OS این احتمال را افزایش می دهد که این دکمه جدید می تواند هدفی مشابه داشته باشد و به عنوان یک دکمه اختصاصی هوش مصنوعی برای دسترسی سریع به ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی عمل می‌کند.

این یک احساس رایج است که پیشنهادات ناتینگ مقداری «الهام‌بخش» از زیبایی‌شناسی طراحی اپل است. اما با توجه به اینکه Nothing Phone 3 به طور بالقوه پیش از آیفون 16 وارد قفسه‌ها می‌شود، ممکن است امسال سالی باشد که ناتینگ در نهایت نمی‌تواند بگوید: «چه کسی اکنون از چه کسی کپی می‌کند؟»

در حال حاضر، جزئیات در مورد ناتینگ فون 3 کمیاب است، اما به طور گسترده انتظار می رود که دارای تراشه قدرتمند سری 8 اسنپدراگون، بهبود چراغ های LED منحصر به فرد Glyph و تجربه کلی بهبود یافته باشد. زمان‌بندی توییت‌های Pei، که می‌تواند حرکتی عمدی برای ایجاد هیاهو باشد، بیشتر نشان می‌دهد که رونمایی فون 3 می‌تواند دقیقاً نزدیک باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا