گوشی موبایل

گوشی اقتصادی جدید شیائومی Redmi A3x معرفی شد

ردمی A3x توسط شیائومی به تازگی در پاکستان عرضه شد و به عنوان جدیدترین گوشی از سری A شیائومی محسوب می‌شود که دارای چیپ Unisoc T603 به همراه 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز دارد، در حالی که پنل عقب با شیشه پوشانده شده است و دارای یک ماژول دوربین تراز مرکزی با یک حاشیه فلزی است. ردمی A3x که پیشتر معرفی شده با سیستم عامل اندروید 14 اجرا می شود و به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند.

قیمت Redmi A3x خوش قیمت است که به بیش از 18999 روپیه می رسد و این گوشی در پیکربندی حافظه 3 گیگ رم+ 64 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. در حال حاضر این مدل برای خرید در پاکستان از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت و سایر فروشندگان مانند Corecart و Daraz در دسترس است.

مشتریان می توانند Redmi A3x را در رنگ های سبز شفق قطبی، مشکی نیمه شب و سفید مهتابی خریداری کنند. همچنین انتظار می‌رود که شیائومی ردمی A3x را در آینده‌ای نزدیک در بازارهای دیگر از جمله هند عرضه کند.

گوشی اقتصادی جدید شیائومی Redmi A3x معرفی شد

Redmi A3x دو سیم کارته دارای سیستم عامل MIUI 14 مبتنی بر اندروید 14 است. این گوشی به صفحه نمایش 6.71 اینچی LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و محافظ گوریلا گلس 3 مجهز شد. این شرکت Redmi A3x را به چیپست هشت هسته ای Unisoc T603 مجهز کرده که با 3 گیگابایت رم همراه شده است.

شما یک دوربین عقب 8 مگاپیکسلی در Redmi A3x به همراه یک دوربین ثانویه نامشخص دارید. این گوشی به شما امکان می‌دهد با استفاده از یک دوربین 5 مگاپیکسلی که در قسمت جلو و با طراحی ناچ قرار دارد، سلفی بگیرید و چت ویدیویی بگیرید.

ردمی A3x به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است که می‌توان آن را بیشتر افزایش داد. گزینه‌های اتصال شامل 4G LTE، Wi-Fi، بلوتوث 5.4، GPS و یک پورت USB Type-C می شود. گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار برای احراز هویت بیومتریک و دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 وات است و ابعاد این گوشی 168.3×76.3×8.3 میلی متر و وزن آن 199 گرم است.

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا