گوشی موبایل

جزئیات تازه از دوربین گلکسی اس 25 اولترا منتشر شد

سامسونگ هنوز زمان زیادی برای رونمایی از سری گلکسی اس 25 خود دارد. ما در حال حاضر منتظر عرضه گلکسی تاشو هستیم، اما شایعات در مورد سری گلکسی S25 در حال حاضر آغاز شد. اخیرا گزارشی  مشخصات دوربین گلکسی اس 25 اولترا را فاش کرده است.

به گفته منبع معتبر Ice Universe، گوشی S25 Ultra سیستم دوربین چهارگانه را نسبت به مدل های قبلی خود حفظ خواهد کرد، اما دو ارتقاء کلیدی را معرفی می کند.

افشاگر گزارش می دهد که این گوشی دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و لنز سوپر تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر خواهد بود. این به معنای بهبود در لنزهای اولتراواید و یکی از لنزهای تله فوتو است.

در مقایسه، گلکسی اس 24 اولترا دارای یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر است. سنسورهای اصلی و سوپر تله فوتو با وضوح 200 مگاپیکسل و 50 مگاپیکسل یکسان باقی می مانند.

جزئیات تازه از دوربین گلکسی اس 25 اولترا منتشر شد

شایعات قبلی حاکی از آن بود که سامسونگ ممکن است S25 Ultra را تنها با سه دوربین عرضه کند. در حالی که این اطلاعات از یک منبع کمتر قابل اعتماد به دست آمده است، Ice Universe سابقه خوبی برای افشای جزئیات در مورد گوشی های آینده سامسونگ دارد. بنابراین، می‌توانیم مطمئن باشیم که گلکسی اس 25 اولترا سیستم دوربین چهارگانه خود را حفظ خواهد کرد.

با وجود اینکه افشاگر به آن اشاره ای نکرد، اما شایعه شده است که گلکسی اس 25 اولترا  از سنسور 200 مگاپیکسلی جدیدتر با اندازه نزدیک به 1 اینچ استفاده می کند. اگر درست باشد، S25 Ultra شاهد ارتقاء سخت افزاری قابل توجهی در قابلیت های دوربین خود خواهد بود.

همچنین انتظار داریم S25 Ultra با پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 4 و رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 عرضه شود، هرچند تغییرات طراحی ممکن است حداقل باشد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا