گوشی موبایل

آپدیت HarmonyOS 4.2 برای هوآوی P50 پرو منتشر شد

کاربران هواوی P50 Pro، آماده شخصی‌سازی تلفن‌های خود شوید و با به‌روزرسانی رسمی HarmonyOS 4.2 عملکرد بهتری را تجربه کنید! این بروزرسانی موج جدیدی از تم های تعاملی صفحه قفل را برای به حداکثر رساندن خلاقیت به ارمغان می آورد.

این به روز رسانی همچنین ویژگی های امنیتی سیستم را با آخرین پچ بهبود می بخشد
  • Geometric Party: با استفاده از اشکال مثلثی که با لمس شما زنده می شوند، یک صفحه نمایش پویا بسازید.
  • Geometric Sticker: استیکرهای رنگارنگ یا اشکال هندسی را روی هم چیده و مرتب کنید تا ظاهری منحصر به فرد و تعاملی داشته باشید.
  • Mood Party: خود را با انواع شکلک‌های زیبا که می‌توانند ترکیب و سفارشی‌سازی کنند، برای تجربه‌ای شخصی و تعاملی ابراز کنید.
  • Mood Sticker: صفحه قفل خود را با مجموعه گسترده ای از شکلک های محبوب و بیش از 1500 شکلک خلقی زنده کنید و به شما امکان می دهد تم های همیشه در حال تغییر ایجاد کنید.

آپدیت HarmonyOS 4.2 برای هوآوی P50 پرو منتشر شد

این به‌روزرسانی هواوی P50 Pro فراتر از زیبایی‌شناسی است، تجربه بصری برنامه‌های خاص را بهینه می‌کند و امنیت سیستم را با آخرین آپدیت امنیتی می 2024 تقویت می‌کند.

عملکردهای جدید تجربه کاربری شما را بیشتر می کند. اکنون می‌توانید از سوئیچینگ خودکار اتصال شبکه WLAN، مدیریت بهبودیافته مجوزهای برنامه برای دسترسی جهت دستگاه، و کلید ضبط دستگاه بلوتوث لذت ببرید. HarmonyOS 4.2 همچنین از دستیار هوشمند جدید Xiaoyi پشتیبانی می کند و عملکرد کمک نوشتن هوش مصنوعی خود را به روش ورودی Xiaoyi می آورد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا