گوشی موبایل

گوشی پوکو M6 Plus 5G در راه است

پوکو همچنان به ارائه محصولات جدید به طبقه متوسط و داغ کردن رقابت ادامه می دهد. در نهایت، ما گوشی هوشمند جدید سری M پوکو M6 Plus 5G را در کد HyperOS مشاهده کردیم. این دستگاه POCO یک نوع تغییر نام یافته از مدل Redmi Note 13R خواهد بود که در چین معرفی شده است.

در مقاله قبلی خود اشاره کردیم که این دستگاه می تواند با نام پوکو M7 پرو 5G عرضه شود. با این حال، پوکو تصمیم گرفته است که این دستگاه را با نام پوکو M6 Plus 5G عرضه کند. Gizmochina گوشی پوکو M6 Plus 5G را در کد HyperOS با شماره مدل «N19» و نام رمز «breeze» مشاهده کرد. شیائومی اولین بار گوشی Redmi Note 13R را در چین معرفی کرد و M6 Plus 5G کاملاً شبیه Redmi Note 13R خواهد بود. بنابراین، بیایید شروع به ارزیابی پوکو M6 Plus 5G بر اساس Redmi Note 13R کنیم!

پوکو M6 Plus 5G با صفحه نمایش 6.79 اینچی IPS با نرخ رفرش 120 هرتز و روشنایی 550 نیت عرضه می شود. این صفحه نمایش وضوح بالا و تجربه ای روان را ارائه می دهد و در عین حال از سلامت چشم با گواهی TÜV Rheinland محافظت می کند. پوکو M6 Plus 5G که با طراحی شیک و مدرن خود توجه ها را به خود جلب می کند، هم زیبایی و هم عملکرد را ارائه می دهد.

گوشی پوکو M6 Plus 5G در راه است

پوکو M6 Plus 5G که از چیپست کوالکام Snapdragon 4 Gen 2 پشتیبانی می کند، قصد دارد عملکردی قدرتمند در بخش میانی ارائه دهد. این پردازنده راندمان بالایی را در طیف وسیعی از استفاده روزانه تا عملکرد بازی ارائه می دهد. با حداکثر 12 گیگابایت رم و تا 512 گیگابایت حافظه UFS 2.2، فضای کافی و عملکرد بالا را در اختیار کاربران قرار می دهد. این سخت افزار قادر است با ارائه عملکرد برتر در مالتی تسکینگ تمامی نیازهای کاربران را برطرف کند.

در بخش نرم افزاری، پوکو M6 Plus 5G با HyperOS مبتنی بر اندروید 14 از جعبه خارج می شود. این رابط کاربری روان و کاربرپسند را در اختیار کاربران قرار می دهد و عملکرد کلی دستگاه را بهبود می بخشد. HyperOS نرم افزار سفارشی سازی شده اندروید شیائومی است و هدف آن ارائه یک تجربه سریع و روان است. ما مشتاقانه منتظر رونمایی از POCO M6 Plus 5G هستیم.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا