گوشی موبایل
موضوعات داغ

چگونه بفهمیم کسی پیام های متنی شما را در اندروید خوانده است یا خیر

برخی از محبوب ترین برنامه های پیامک مانند Google Messages، WhatsApp و Telegram به شما نشان می دهند که آیا شخصی پیام شما را خوانده است. هر اپلیکیشن نشانگر متفاوتی برای رسیدهای خوانده شده دارد. این آموزش به شما نشان می‌دهد که چگونه بررسی کنید که آیا شخصی متن شما را خوانده است، آیا از برنامه پیام‌ها که در همه تلفن‌های اندرویدی تعبیه شده است یا از یک برنامه پیام‌رسان شخص ثالث استفاده می‌کنید.

بررسی کنید که آیا متن شما در Google Messages خوانده شده است یا خیر

برنامه پیام‌ها برنامه پیام‌رسانی پیش‌فرض در اندروید است. در حالی که OEM ها (سازندگان تجهیزات اصلی) مانند سامسونگ، اوپو و شیائومی برنامه های مختلفی را برای مدیریت پیام ها بسته بندی می کنند، می توانید برنامه پیام های Google را در تلفن خود بررسی کنید یا آن را از فروشگاه Play دانلود کنید.

برنامه پیام‌ها دارای چت RCS (سرویس‌های ارتباط غنی) است که از Wi-Fi یا داده‌های تلفن همراه برای پیام‌رسانی استفاده می‌کند و اشتراک‌گذاری رسانه با وضوح بالا، اشتراک‌گذاری مکان، نشانگرهای تایپ و موارد دیگر را با رمزگذاری سرتاسر ارائه می‌دهد . باید از گیرنده بخواهید چت RCS را روشن کند و گزینه رسیدهای خوانده شده را در برنامه پیام های خود فعال کند. این تنها راه برای دیدن اینکه آیا کسی نوشته شما را خوانده است یا خیر.

1-پیام‌ها را در اندروید باز کنید .

2-روی تصویر حساب دایره ای در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

3-روی تنظیمات پیام‌ها ضربه بزنید .

4-روی چت های RCS ضربه بزنید .

5-کلید ارسال رسیدهای خواندن را روشن کنید .

این گزینه به دیگران اجازه می دهد تا بدانند شما پیام های آنها را خوانده اید. از این پس، هنگامی که از طریق چت RCS پیام ارسال می‌کنید، هنگامی که متن به صندوق ورودی گیرنده می‌رسد، علامت دو علامت را مشاهده خواهید کرد. هنگامی که شخص پیام ها را می خواند، به علامت های دوتایی پر رنگ تغییر می کند.

فقط کاربران اندروید می توانند از چت RCS استفاده کنند. وقتی پیامک معمولی را از طریق شبکه شرکت مخابراتی خود ارسال می کنید، نمی توانید ببینید که گیرنده متن شما را می خواند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا