گوشی موبایل

جدیدترین تصویر گلکسی زد فولد 6 در مقایسه با زد فولد 5 منتشر شد

یک تصویر فاش شده نشان می دهد که سامسونگ گلکسی زد فولد 6 آینده به یک درخواست قدیمی طرفداران موسوم به صفحه نمایش پوششی گسترده تر پاسخ می دهد. تصویری که توسط کارشناس معتبر Ice Universe به اشتراک گذاشته شده، گلکسی زد فولد 6 را با مدل قبلی Z Fold 5 مقایسه می کند و به وضوح صفحه نمایش پوششی گسترده تری را نشان می دهد.

صفحه‌نمایش عریض‌تر باید تجربه تایپ در گوشی تاشو را به‌طور قابل‌توجهی بهبود بخشد و باعث می‌شود که احساس تنگی کمتری داشته باشد و بیشتر شبیه یک تلفن هوشمند سنتی باشد. همچنین می‌تواند به کاهش مشکلات نسبت تصویری که در برخی برنامه‌ها و بازی‌ها وجود دارد کمک کند.

جدیدترین تصویر گلکسی زد فولد 6 در مقایسه با زد فولد 5 منتشر شد

مشاور همچنین رندرهایی از طراحی پشتی را به اشتراک گذاشته و آن را با Galaxy Z Fold 5 مقایسه کرده است. همانطور که می بینید، Z Fold 5 دارای لبه های گردتر است، در حالی که گلکسی زد فولد 6 دارای طراحی جعبه ای شبیه به جدیدترین پرچمداران S سامسونگ است. اگرچه مشاور پیشنهاد می کند که رندر کاملا دقیق نیست، اما تغییرات مورد انتظار را در تاشوی آینده نشان می دهد.

صفحه‌نمایش عریض‌تر باید تجربه تایپ در تلفن تاشو را به‌طور قابل‌توجهی بهبود بخشد، و باعث می‌شود که احساس تنگی کمتری داشته باشد و بیشتر شبیه یک تلفن هوشمند سنتی باشد. همچنین می‌تواند به کاهش مشکلات نسبت تصویری که در برخی برنامه‌ها و بازی‌ها وجود دارد کمک کند.

مشاور همچنین رندرهایی از طراحی پشتی را به اشتراک گذاشته و آن را با Galaxy Z Fold 5 مقایسه کرده است. همانطور که می بینید، Z Fold 5 دارای لبه های گردتر است، در حالی که Fold 6 دارای طراحی جعبه ای شبیه به جدیدترین پرچمداران S سامسونگ است. اگرچه مشاور پیشنهاد می کند که رندر کاملا دقیق نیست، اما تغییرات مورد انتظار را در تاشوی آینده نشان می دهد.

در مورد مشخصات، انتظار می‌رود گلکسی زد فولد 6 از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری کمی بزرگ‌تر بهره‌مند شود. این گوشی احتمالاً همان سیستم دوربین Z Fold 5 را حفظ خواهد کرد، اما ممکن است دارای استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب و شارژ سریع 25 واتی باشد.

جدیدترین تصویر گلکسی زد فولد 6 در مقایسه با زد فولد 5 منتشر شد

همچنین شایعه شده است که پرچمدار آینده سامسونگ تاشو با قاب تیتانیومی و محافظ صفحه نمایش Gorilla Glass Armor، مشابه Galaxy S24 Ultra عرضه خواهد شد. علاوه بر این، می‌تواند هفت سال سیستم‌عامل اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی سخاوتمندانه داشته باشد و طول عمر آن را بیشتر کند.

انتظار می رود گلکسی زد فولد 6 در تاریخ 10 جولای 2024 در رویداد بعدی گلکسی آنپکد سامسونگ در پاریس به طور رسمی رونمایی شود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا