گوشی موبایل

ویژگی های کلیدی گلکسی زد فولد 6 در FCC فاش شد

شایعه شده است که رویداد بعدی Galaxy Unpacked سامسونگ در اوایل جولای برگزار می شود. انتظار می‌رود که این برند کره‌ای از نسل بعدی گوشی‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند، هدفون‌ و گلکسی رینگ که موردانتظار بودیم در این رویداد رونمایی کند. افشای اطلاعات و شایعات جزئیات زیادی را در مورد گلکسی زد فولد 6 آینده فاش کرده است. اکنون، این گوشی تاشو در سایت گواهی FCC مشاهده شده که جزئیات کلیدی آن را لو داد.

Samsung گلکسی زد فولد 6 در وب سایت FCC با شماره مدل SM-F956U فهرست شده است. لیست گواهی طراحی تخت گوشی تاشو را تایید می‌کند، همانطور که در رندرهای لو رفته مبتنی بر CAD دیده می‌شود. پیشنهاد آینده با پشتیبانی از شارژ بی سیم تایید شده است زیرا شارژر سازگار دارای شماره مدل EP-P5400 است. در همین حال، شارژر سیمی دارای شماره مدل EP-TA800 است. این همچنین در گواهی 3C نشان می دهد که شارژ سریع 25 واتی بدون تغییر را نشان می دهد.

ویژگی های کلیدی گلکسی زد فولد 6 در FCC فاش شد

طبق گفته FCC، سامسونگ گلکسی زد فولد 6 دارای درگاه USB-C خواهد بود. گزینه های اتصال در تلفن تاشو شامل بلوتوث، NFC، WPT Ultrawide-Band و WiFi 5.8GHz خواهد بود. این همه چیزهایی است که لیست گواهی ها در مورد گوشی تاشو آینده نشان می دهد.

سامسونگ Galaxy Z Fold 6 در اوایل این ماه در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد. پلتفرم بنچمارک از پردازنده احتمالی اسنپدراگون 8 نسل 3 همراه با 12 گیگابایت رم در بخش فنی آن خبر داد. در نتایج تست تک هسته ای و چند هسته ای امتیاز 1964 و 6619 را به دست آورد. در همین حال، گزارش دیگری حاکی از آن است که این گوشی تاشو در رنگ‌های ناوی، نقره‌ای سایه، صورتی روشن، مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا