گوشی موبایل

سری شیائومی 15 با دوربین 50 مگاپیکسل واید عرضه می شوند

انتظار می‌رود سری پرچم‌دار بعدی شیائومی، یعنی شیائومی 15، در اکتبر 2024 عرضه شود. اگرچه جزئیات رسمی کمیاب است، اما از طریق افشاگری‌ها و شایعات مختلف درباره این گوشی‌ها جزئیاتی کسب کردیم.

اخیراً یک افشاگر قابل اعتماد چینی، Digital Chat Station، جزئیات جدیدی در مورد سیستم های دوربین سری شیائومی 15 به اشتراک گذاشته است. طبق گفته های سازنده، انتظار می رود که هر دو آن ها دارای دوربین اصلی OmniVision سفارشی شده باشند.

گفته شده که کل سری دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.3 اینچی با دیافراگم باز است. این بدان معناست که هر سه لنز گوشی از سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند که گزارش قبلی تایید کرد. علاوه بر این، یک پوشش جدید چند لایه نانو ALD با بازتاب فوق العاده کم برای بهبود عبور نور، وضوح تصویر و بافت و در عین حال کاهش تابش خیره کننده و شبح وجود خواهد داشت.

همچنین انتظار می‌رود شیائومی 15 و 15 پرو اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4، پردازنده موبایل پرچمدار بعدی کوالکام باشند. نسخه استاندارد احتمالا دارای صفحه نمایش کوچکتر و مسطح خواهد بود، در حالی که مدل پرو ممکن است دارای صفحه نمایش خمیده با حاشیه های یکنواخت باشد.

سری شیائومی 15 با دوربین 50 مگاپیکسل واید عرضه می شوند

شیائومی 15 اخیراً با شماره مدل 24129PN74G در گواهی EEC اروپا ظاهر شده است. این نشان می‌دهد که این شرکت تأییدیه پرچمداران بعدی خود را برای بازار جهانی نیز آغاز کرده است.

علاوه بر این، گزارش قبلی نشان داد که سری شیائومی 15 گران‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود. این افزایش قیمت احتمالاً به دلیل افزایش هزینه های تراشه، حافظه و سایر مواد است.

جزئیات بیشتر در مورد سری شیائومی 15، از جمله مشخصات صفحه نمایش، ظرفیت باتری و قیمت، هنوز فاش نشده است.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا