گوشی موبایل

نسل جدید گوشی های تاشو شیائومی قابلیت ارتباط ماهواره ای دارند

شیائومی همچنان با گام های نوآورانه خود در دنیای گوشی های هوشمند توجه ها را به خود جلب می کند. همانطور که انتظار می رفت، نسخه های ارتباطی ماهواره ای گوشی های تاشو شیائومی  MIX FOLD 4 و MIX Flip در پایگاه داده ما مشاهده شد. مشخصات فنی گوشی های هوشمند پیش از این به بیرون درز کرده بود. اکنون Gizmochina نسخه های ارتباطی ماهواره ای این مدل ها را فاش می کند.

ارتباطات ماهواره ای با ارتباطات سلولی معمولی متفاوت است زیرا از طریق ایستگاه های زمینی و ماهواره ها به هم متصل می شوند. این فناوری به کاربران این امکان را می دهد که به خصوص در مناطقی با پوشش سلولی محدود یا بدون پوشش در تماس باشند. در حالی که شبکه های سلولی در مناطق پرجمعیت مانند شهرها و شهرک ها موثر هستند، می توانند در مناطق کوهستانی و روستایی ضعیف باشند. از سوی دیگر، ارتباطات ماهواره ای ارتباط قابل اعتمادی را در همه شرایط فراهم می کند. به همین دلیل برای شیائومی مهم است که دستگاه هایی با ارتباطات ماهواره ای عرضه کند. گوشی  های تاشو شیائومی MIX Flip و MIX FOLD 4 با 2 شماره مدل مختلف تایید شدند: 2405AVPB7C و 24076PX3BC. البته این مدل ها در انحصار چین هستند.

نسل جدید گوشی های تاشو شیائومی قابلیت ارتباط ماهواره ای دارد

MIX Flip اولین مدل Flip شیائومی خواهد بود. این صفحه نمایش با وضوح 1.5k ارائه می شود و صفحه دوم دقیقاً زیر دوربین ها قرار خواهد گرفت. هر دو گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت خواهند گرفت. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Ovx8000 خواهد بود که با نام Light Hunter 800 نیز شناخته می شود و با دوربین تله فوتو Omnivision OV60A  دارای وضوح 60 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. دوربین های عقب شیائومی میکس فلیپ از این دو سنسور تشکیل خواهند شد. علاوه بر این دو دوربین، شیائومی MIX Fold 4 با یک دوربین 13 مگاپیکسلی OV13B فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی سامسونگ S5K3K1 همراه خواهد بود.

نسخه‌های ارتباطی ماهواره‌ای MIX FOLD 4 و MIX Flip می‌توانند پیشگام یک فناوری استاندارد جدید در دنیای گوشی‌های هوشمند باشند. این مدل‌ها تجربه نهایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و کاربران را قادر می‌سازد تا در هر زمان و هر مکان در تماس باشند، در حالی که پوشش گسترده و اتصال یکپارچه را ارائه می‌دهند. انتظار می رود در اوایل جولای رونمایی شود، این دستگاه های نوآورانه با ویژگی های فنی برتر خود برجسته می شوند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا