گوشی موبایل

سری گوشی هوآوی نوا 13 در 3C رویت شد

یک گوشی جدید هواوی با شماره مدل PSD-AL00 اخیراً گواهی 3C را در چین دریافت کرد. این نشان می دهد که گوشی هوشمند از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی دارد.

اگرچه این تنها جزئیات فهرست بوده، Digital Chat Station اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته است. طبق گزارش ها، این گوشی بخشی از سری نوا 13 است و تمامی دستگاه های موجود در این مجموعه از پردازنده Kirin مجهز به 5G بهره می برند. نوا 13 اولترا گران‌ترین مدل این سری خواهد بود.

شایعات قبلی حاکی از آن بود که گوشی‌های نوا 13 از پردازنده Kirin 9010 بهره می‌برند. همانطور که توسط DCS پیشنهاد شده است، این چیپست از اتصال 5G پشتیبانی می کند. برای زمینه، مدل‌های پرچمدار اخیر هوآوی، Pura 70، 70 Pro، 70 Pro+ و Ultra، همگی از چیپ جدید Kirin 9010 استفاده می‌کنند.

سری گوشی هوآوی نوا 13 در 3C رویت شد

علاوه بر این، مدل‌های نوا 13 پرو و اولترا دارای فناوری تصویربرداری XMAGE هواوی هستند که در حال حاضر محدود به گوشی‌های پرچمدار سری پیورا و میت هستند.

تمامی سری نوا 13 ممکن است از رزولوشن 1.5K نیز پشتیبانی کند و گفته می‌شود که تجربه عکاسی سلفی بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهد، زیرا انتظار می‌رود دوربین‌های سلفی دوگانه داشته باشد.

در بخش نرم‌افزاری، انتظار داریم این گوشی‌ها بر روی هارمونی او اس NEXT اجرا شوند. احتمالاً این سیستم عامل برای اولین بار در گوشی های هوشمند سری میت 70 هواوی عرضه خواهد شد.

HarmonyOS NEXT محصول بزرگ بعدی هواوی است زیرا به طور کامل از پشتیبانی برنامه های اندروید جدا شده است. این غول فناوری در حال همکاری با شرکت های بزرگ در چین برای توسعه برنامه های بومی برای این پلتفرم است و در حال حاضر بیش از 4000 برنامه بومی در HarmonyOS NEXT موجود است.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا