گوشی موبایل

گوشی شیائومی Civi 4 Pro نسخه دیزینی در راه است

گوشی هوشمند شیائومی CIVI 4 Pro نسخه دیزنی برای رونمایی رسمی در هفته آینده برنامه ریزی شده است. این را مدیر محصول شیائومی، هو شین‌سین اعلام کرد. نسخه سفارشی شده جدید شیائومی CIVI در اولین سالگرد همکاری این برند با دیزنی به طور رسمی معرفی خواهد شد.

سورس کد HyperOS درباره شیائومی CIVI 4 Pro نسخه دیزنی پیشتر توسط افراد در AndroidHeadlines کشف شده بود. این نشان می‌دهد که دستگاه دارای کد چنفنگ و شماره مدل داخلی N9 است. این گوشی هوشمند پس از معرفی نسخه CIVI 3 Disney Strawberry Bear که سال گذشته معرفی شد، عرضه می شود.

گوشی شیائومی Civi 4 Pro نسخه دیزینی در راه است

در حالی که کد منبع فاش شده جزئیات زیادی را فاش نکرد، برخی از جزئیات دقیق توسط پوستر تیزر جدید ارائه شده است. ظاهر و طراحی Disney Princess Edition مربوط به IP با نام تجاری Disney Princess است. با موضوع IP Princess Disney و همچنین رابط کاربری از قبل نصب شده است. تصاویر همچنین واترمارک ویژه دوربین را منعکس می کنند.

شیائومی CIVI 4 Pro Disney Princess Edition با سیستم سخت افزاری مشابه نسخه موجود عرضه می شود. بنابراین صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED میکرو خمیده با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح +FHD خواهد داشت. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 8s نسل 3 قدرت می‌گیرد و سیستم دوربین سه‌گانه آن با دوربین عقب 50 مگاپیکسلی همراه است. این گوشی هوشمند دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد بود. دوربین‌های دوگانه سلفی  دارای کیفیت 32 مگاپیکسل هستند، در حالی که سنسور عقب، لنز 50 مگاپیکسلی اپتیکال لایکا Summilux، همراه با یک دوربین ثانویه 12 مگاپیکسلی با قابلیت اولتراواید لایکا است. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، جزئیات بیشتر در مورد Xiaomi CIVI 4 Pro Disney Princess Edition مشخص خواهد شد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا