گوشی موبایل

محفظه دوربین آیفون 16 پرو بزرگتر می شود

طبق اطلاعات فاش شده اخیر، آیفون 16 پرو ممکن است دارای یک ماژول دوربین بزرگتر در عقب نسبت به نسل های قبلی باشد. اگرچه قرار است نسل بعدی گوشی هوشمند اپل تا ماه سپتامبر عرضه شود، شایعات در حال حاضر منتشر شده اند و به جنبه های مختلف آن مانند طراحی، ویژگی ها، گزینه های رنگی و موارد دیگر اشاره می کنند.

یک منبع آگاه اکنون ادعا می کند که این گوشی ممکن است با یک جزیره دوربین بزرگتر عرضه شود و به سنسورهای جدیدی اشاره می‌کند که ممکن است در راه باشد.

در یک پست X، کارشناس اطلاعاتی که به نام MajinBu شناخته می شود، تصاویری از یک قاب آیفون 16 پرو ادعایی با بریدگی های دوربین به وضوح بزرگتر منتشر کرد. کارشناس در توضیح این پست نوشت: “در قاب آیفون 16 پرو ماژول دوربین بسیار بزرگ است”. گفته می‌شود که این بدان معناست سنسورهای دوربین بزرگتر در مقایسه با نسل قبلی آیفون 16 پرو به آیفون 16 پرو می آیند.

همچنین گزارش شده است که اپل ممکن است سایز صفحه نمایش مدل های پرو خود را افزایش دهد. آیفون 16 پرو با افزایش 0.2 اینچی از 6.1 اینچی به 6.3 اینچی افزایش می یابد. از سوی دیگر، آیفون 16 پرو مکس نیز دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی Super Retina XDR است.

محفظه دوربین آیفون 16 پرو بزرگتر می شود

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که آیفون 16 پرو می‌تواند حسگر بزرگ‌تری نیز داشته باشد که مانند مدل پرو مکس، زوم اپتیکال 5 برابری ارائه می‌دهد. در اوایل این ماه، گزارش شد که آیفون 16 پرو نه تنها نمایشگر بزرگ‌تری دارد، بلکه نمایشگر روشن‌تری نیز خواهد داشت. در یک پست Weibo، مشاور Instant Digital ادعا کرده بود که آیفون 16 پرو تا 1200 نیت روشنایی معمولی را هنگام پخش محتوای SDR پشتیبانی می کند.

اگر درست باشد، به معنای افزایش بالقوه 20 درصدی بیش از حد مجاز 1000 نیت آیفون 15 پرو است. از سوی دیگر، طبق گزارش‌ها، حداکثر روشنایی می‌تواند 1600 نیت در حین پخش محتوای HDR باشد، که نشان می‌دهد هیچ ارتقایی نسبت به گوشی‌های فعلی وجود نخواهد داشت.

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا