گوشی موبایل

گلکسی زد فولد 6 بدون وای فای 7 عرضه می شود

پرچمدار بعدی گوشی تاشو سامسونگ اکنون یک قدم به عرضه نزدیک تر است. گلکسی زد فولد 6 در چند هفته گذشته چندین گواهی از مقامات نظارتی در سراسر جهان دریافت کرده و اکنون از FCC ایالات متحده نیز برکات دریافت کرده است.

گواهی FCC برای گلکسی زد فولد 6  به پشتیبانی از Wi-Fi 7 اشاره ای نمی کند، که کمی تعجب آور است زیرا S24 Ultra برای Wi-Fi 7 گواهی دارد و سامسونگ معمولاً گوشی های هوشمند Galaxy S Ultra و Galaxy Z Fold خود را با مشخصات بزرگ همراه می سازد. زمانی که صحبت از ویژگی های اتصال به میان می آید، وضعیت یکسانی دارد. گواهی FCC گلکسی زد فلیپ 6 نیز به پشتیبانی از Wi-Fi 7 اشاره ای نکرده است.

مدتی است که می دانیم که گلکسی زد فولد 6 ارتقاء قابل توجهی نسبت به گلکسی زد فولد 5 نخواهد داشت، اما انتظار نداشتیم که فاقد ویژگی هایی مانند وای فای 7 باشد که در تراشه اسنپدراگون تعبیه شده است.

گلکسی زد فولد 6 بدون وای فای 7 عرضه می شود

تصمیم سامسونگ برای محدود نگه داشتن لیست به‌روزرسانی‌های گلکسی زد فولد 6 ممکن است به برنامه‌های آن برای عرضه یک نسخه اولترا با مشخصات بالاتر مرتبط باشد. همچنین یک زد فولد 6 اسلیم وجود دارد که ظاهراً بزرگ‌تر، باریک تر است و قیمتی تقریباً برابر با Fold 6 استاندارد دارد، اگرچه ما فرض می‌کنیم که آن مدل نیز نمی‌تواند به شبکه‌های Wi-Fi 7 متصل شود.

به‌جز Wi-Fi 7، به نظر می‌رسد که ویژگی اتصال تنظیم‌شده در Galaxy Z Fold 6 با Galaxy S24 Ultra مطابقت دارد. پشتیبانی از 5G (sub6 و mmWave)، باند فوق العاده (UWB)، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e، NFC و بلوتوث 5.3 خواهد بود.

سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را در رویداد Unpacked خود در پاریس در 10 جولای به طور رسمی معرفی خواهد کرد.

منبع
sammobile

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا