گوشی موبایل

گوشی هوآوی Nova 13 Lite یک میان رده پریمیومی است

شرکت هوآوی در نظر دارد بزودی گوشی هوآوی Nova 13 Lite را معرفی کند. مدلی میان رده که ویژگی های کلیدی پریمیومی ارائه می‌دهد و در نوع خود برجسته است.

هوآوی تصمیم دارد سری نوا 13 را بزودی در چندین مدل عرضه کند. پیشتر یک گوشی مرموز با شماره مدل PSD-AL00 در پایگاه 3C دیده شد. انتظار داشتیم  این دستگاه از سری نوا 13 محسوب شود اما دقیقا مشخص نیست چگونه گوشی است. با این حال، یک گزارش از رسانه NoteBookCheck مدعی بوده که این تلفن هوشمند احتمالاً جانشین Nova 12 Lite خواهد بود. برای یادآوری، Nova 12 Lite مدل ابتدایی گوشی های هوشمند رده میانی باکیفیت است.

این مدل ها مجهز به شبکه 4G و LTE بودند. اما مدل آینده به پشتیبانی از پردازنده های 5G می پردازد. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته  که Nova 13 پایه و Nova 13 Pro و Nova 13 Ultra از شبکه 5G پشتیبانی کنند. برخلاف نسل قبل، Nova 13 Lite از پردازنده Snapdragon 778G به جای Kirin 5G صرف نظر می کند. حتی پیش‌بینی شده این دستگاه در اواخر امسال عرضه شود.

گوشی هوآوی Nova 13 Lite یک میان رده پریمیومی است

بر اساس گواهی 3C، انتظار داریم هوآوی Nova 13 Lite از شارژ سریع سیمی 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد. به عبارت دیگر، انواع گران‌تر Pro و Ultra می‌توانند از شارژ سریع سیمی 100 واتی بهره ببرند. اینها احتمالاً شامل دوربین‌های عقب با دیافراگم متغیر نیز می‌شوند. هنوز مشخص نیست که هواوی سری نوا 13 امسال را در بازار جهانی عرضه می کند یا خیر.

ظاهراً عرضه سری هواوی نوا 13 به جولای 2024 موکول شد. در اخبار مرتبط، شایعه شده است که Nova 13 Pro و Nova 13 Ultra به پردازنده Kirin 9010 تجهیز هستند و دارای فناوری تصویربرداری XMAGE. این تمام اطلاعاتی است که ما در حال حاضر داریم، بنابراین برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا