گوشی موبایل

گوشی ردمی A3x با نمایشگر 90 هرتزی عرضه شد

شیائومی ردمی A3x را به سری Redmi A خود اضافه کرده که پس از اولین عرضه در پاکستان، اکنون در وب سایت خود به صورت جهانی در دسترس قرار داد.

این مدل جدید نسخه اولیه تری از ردمی A3 است که هدف آن مشتریانی بوده که به دنبال گوشی هوشمند مقرون به صرفه و در عین حال کاربردی هستند. ردمی A3x دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی با وضوح 1650 در 720 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتز است که نمایشگر شفاف و روان را تضمین می کند.

این دستگاه دارای یک پردازنده Unisoc Tiger T603 با دو هسته ARM Cortex-A75 دارای فرکانس 1.8 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز است.

گزینه های ذخیره سازی شامل 3 یا 4 گیگابایت رم LPDDR4X و 64 یا 128 گیگابایت حافظه فلش eMMC 5.1 می شود که با کارت MicroSD تا 1 ترابایت قابل افزایش است. این گوشی همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ 10 واتی از طریق USB Type-C پشتیبانی می کند.

گوشی ردمی A3x با نمایشگر 90 هرتزی عرضه شد

ردمی A3x به یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک لنز QVGA برای عکس های اولیه و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری هدفون، قابلیت دو سیم‌کارت و حسگر اثرانگشت جانبی اشاره کرد و با اندروید 14 همراه می‌شود. این دستگاه تا سال 2027 دو به‌روزرسانی اصلی اندروید و به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

در حالی که قیمت در مناطقی مانند اتحادیه اروپا فاش نشده، دستگاه در پاکستان با قیمت (68 دلار) برای مدل 3 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است.

در اخبار مرتبط، شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه Xiaomi 14 Civi در بازارهای جهانی از جمله هند است. اخیراً تصویری از جعبه خرده‌فروشی دستگاه در فضای مجازی منتشر شده که مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کند و تأیید کرده که همان Xiaomi Civi 4 Pro است.

منبع
gizmochina.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا