گوشی موبایل

آپدیت HyperOS برای شیائومی Mi 10 Pro متتشر شد

شیائومی به طور فعال سیستم عامل HyperOS جدید خود را برای همه دستگاه های واجد شرایط عرضه می کند. پس از به‌روزرسانی اخیر گوشی پوکو X4 GT، این برند اکنون این به‌روزرسانی را برای کاربران جهانی شیائومی Mi 10 Pro در دسترس قرار داده است.

شیائومی Mi 10 Pro در حال حاضر بیش از چهار سال از عمر آن می گذرد زیرا اولین بار در فوریه 2020 عرضه شد. این تلفن هوشمند با اندروید 10 عرضه شد و اندروید 13 را به عنوان آخرین آپدیت دریافت کرد. همانطور که گفته شد، این برند تصمیم گرفته است با به‌روزرسانی HyperOS با کاربران رفتار کند.

 آپدیت HyperOS برای شیائومی Mi 10 Pro متتشر شد

همانطور که گفته شد، یک مشکل وجود دارد. HyperOS جدیدترین نرم‌افزار این برند مبتنی بر اندروید 14 است. با این حال، دستگاه‌های قدیمی‌تر مانند شیائومی Mi 10 Pro در حال دریافت HyperOS مبتنی بر اندروید 13 هستند. با این وجود، پیشرفت های زیادی با این به‌روزرسانی که با نسخه نرم افزاری 1.0.1.0.TJAEUXM همراه است، وجود دارد.

این به‌روزرسانی  در حال حاضر در چین در دسترس بوده  و به کاربران اتحادیه اروپا و سایر مناطق ارائه می شود. اگر اعلان به‌روزرسانی OTA هنوز روی دستگاه شما ظاهر نشده، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > درباره تلفن > MIUI 14 بررسی کنید. به نظر رسیده بزودی آن را دریافت خواهید کرد.

 

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا