گوشی موبایل

نخستین اطلاعات شیائومی 14 سیوی فاش شد

شرکت شیائومی بزودی یک گوشی رده بالا به نام شیائومی 14 سیوی را در هند رونمایی می کند. اکنون فروشگاه معروف فلیپ‌کارت که این مدل را لیست کرده، به مشخصات کامل دستگاه پرداخت.

طبق جزئیات موجود در میکروسایت، این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز Summilux Leica است. دوربین اصلی با یک دوربین تله فوتو پرتره 50 مگاپیکسلی که زوم 2 برابری را ارائه می دهد، همراه با یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید با میدان دید 120 درجه همراه می شود.

در قسمت جلو، دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسل + 32 مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدیو با وضوح 4K وجود دارد. این گوشی دارای بدنه فلزی باریک 7.4 میلی متری با روکش چرم وگان پریمیومی در عقب خواهد بود. تایید شده است که این نمایشگر یک نمایشگر چهار طرف منحنی با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass Victus 2 است. این پنل بیش از 68 میلیارد رنگ، Dolby Vision و HDR10+ را پشتیبانی می کند. برای صدا، از بلندگوهای استریو با فناوری Dolby Atmos بهره می‌برد.

نخستین اطلاعات شیائومی 14 سیوی فاش شد

در بخش فنی شیائومی 14 سیوی، تایید شده است که یک تراشه Snapdragon 8s Gen 3 قدرتمند دارد و HyperOS مبتنی بر اندروید 14 در بخش نرم افزاری شامل آن شد. این دستگاه از باتری 4700 میلی آمپر ساعتی همراه با شارژ سریع 67 واتی بهره می برد. در نهایت، میکروسایت سه گزینه رنگی را تأیید می کند: آبی کروزی، سبز ماچا و سایه مشکی. جزئیات مربوط به قیمت ممکن است در روزهای آینده مشخص شود.

در اخبار مرتبط، DCS اطلاعاتی درباره سیستم دوربین گوشی‌های هوشمند سری شیائومی 15 منتشر کرده است. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها جزو اولین مدل ها با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 باشند، بنابراین می‌توان انتظار داشت که آنها در سه ماهه چهارم سال 2024 عرضه شوند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا