گوشی موبایل

وضوح نمایشگر و دوربین ردمی K80 پرو مشخص شد

شایعه شد که ردمی بزودی گوشی هوشمند K70 Ultra معرفی و عرضه می کند. در پی این گزارش، زیربرند شیائومی پیش بینی شده بزودی سری ردمی K80 را در چین رونمایی کند.

گزارشی در اوایل این هفته منتشر شد مبنی بر اینکه که مدل ردمی K80 پرو در سری آینده دارای یک لنز تله فوتو 3 برابر و یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر خواهد بود.

به تازگی، کارشناس اطلاعاتی معروف Digital Chat Station آن را تأیید و گفت که ردمی K80 پرو واقعاً با یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی 3 برابری عرضه خواهد شد. علاوه بر این، اطلاعات دهنده اشاره کرد که این گوشی دارای صفحه نمایش تخت 2K بوده و از تراشه آینده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 قدرت می گیرد.

کارشناس پیش از این نیز فاش کرده بود این گوشی دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 120 واتی است. جدا از این، جزئیات دیگری در مورد این گوشی هوشمند هنوز در دست نیست. K80 Pro با مدل ساده خود یعنی Redmi K80 همراه خواهد شد. طبق گزارش های قبلی، K80 استاندارد به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد.

وضوح نمایشگر و دوربین ردمی K80 پرو مشخص شد

انتظار می رود K80 مانند مدل پرو دارای صفحه نمایش OLED تخت با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. در حالی که احتمالا K80 پرو دارای یک دوربین تله فوتو مشابه K70 Pro محسوب شده، مشخص نیست که آیا K80 استاندارد دارای یک دوربین تله فوتو نیز است  یا خیر. کارشناس دیگری اشاره کرد که هر دو گوشی دارای طراحی جدیدی در عقب هستند که شامل بدنه شیشه ای جدید می شوند.

علاوه بر این، گزارشی در ماه گذشته نشان داد که ردمی K80E، جانشین ردمی K70E، امسال وجود نخواهد داشت. طبق گزارش‌ها، شیائومی می‌خواهد سری K ردمی اکنون بر روی دستگاه‌های پریمیوم بیشتری تمرکز کند.

در مورد عرضه، سری شیائومی 15 اولین گوشی این شرکت بوده که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره می برند و شایعه شده که در ماه اکتبر به فروش می رسند. انتظار می‌رود سری ردمی K80 در ماه نوامبر معرفی و عرضه شوند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا