گوشی موبایل

جزئیات تازه از گوشی تاشو شیائومی Mix Fold 4 لو رفت

هم شیائومی و هم آنر در حال حاضر روی اولین گوشی های تاشو به سبک فلیپ  کار می کنند. آنر پیشتر از عرضه Magic V Flip برای 20 ژوئن خبر داده بود، در حالی که جزئیات رسمی در مورد گوشی فلیپ شیائومی هنوز در دست نیست.

با این حال، اینها تنها تاشوهای در حال توسعه نیستند. هر دو شرکت همچنین در حال کار بر روی تلفن‌های تاشو فولد بعدی خود هستند: این دو شیائومی Mix Fold 4 و آنر Magic V3 نام دارند. طبق اطلاعات فاش شده توسط اسمارت پیکاچو، هر دو این گوشی‌های تاشو دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 هستند.

انتظار می رود شیائومی Mix Fold 4 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و سیستم دوربین چهارگانه از جمله دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر باشد.

جزئیات تازه از گوشی تاشو شیائومی Mix Fold 4 لو رفت

جزئیات مشخصات دوربین فاش شده با گزارش قبلی مطابقت دارد که نشان می‌داد سنسور اصلی یک دوربین 50 مگاپیکسلی با ناحیه سنجش 1/1.55 ​​اینچی و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر خواهد بود. یک حسگر Omnivision OV60A با سنسور 1/2.8 اینچی برای دوربین 2 برابریتله فوتو و یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید همراه خواهد بود. لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر یک سنسور 10 مگاپیکسلی است.

همین گزارش به نمایه بسیار باریکی برای Mix Fold 4 اشاره کرد که احتمالاً آن را به باریک‌ترین گوشی تاشو  در بازار پس از عرضه تبدیل می‌کند. همچنین گفته می‌شود که این اولین گوشی تاشو شیائومی با قابلیت ضدآب است، زیرا هیچ‌یک از گوشی های تاشو این برند استاندارد ضدآب نداشتند.

در رابطه با Magic V3، اطلاعات دهنده فاش کرد که گوشی تاشو Honor دارای باتری حتی بزرگتری خواهد بود، اگرچه ظرفیت دقیق آن مشخص نیست. طبق گفته اسمارت پیکاچو، تا زمانی که به عرضه مربوط می شود، هر دو گوشی تاشو شیائومی و آنر در ماه جولای معرفی و عرضه خواهند شد.

 

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا