گوشی موبایل

گلکسی زد فلیپ و فولد 6 با OneUI 6.1.1 همراه می شوند

سامسونگ در حال ارائه به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی‌های گلکسی در نیمه نخست سال 2024 است. در حال حاضر که بیشتر مدل‌های سازگار این به‌روزرسانی را بدست آوردند، این کمپانی تمرکز خود را به One UI 6.1.1، یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بزرگ، متمایل کرد. این آپدیت به طور انحصاری گوشی های گلکسی فولد و فلیپ و تبلت های سری S را هدف قرار می دهد.

جزئیات جدید تارون واتس آشکار کرده که سامسونگ پیشتر تست داخلی One UI 6.1.1 را برای گلکسی Z Fold 5 و Flip 5 شروع کرد. کارشناس اطلاعات دو نسخه نرم افزاری جدید One UI 6.1.1 را در سرورهای سامسونگ کشف کرد: F946BXXU2DXF1 و F731BXXU2DXF1 که به ترتیب تطابقی با Z Fold 5 و Z Flip 5 دارند. توجه به این نکته اهمیت دارد که اینها بیلد داخلی هستند و سامسونگ ممکن بوده چندین نسخه از One UI 6.1.1 را قبل از دردسترس شدن نسخه بتا عمومی تست کند.

گلکسی زد فلیپ و فولد 6 با OneUI 6.1.1 همراه می شوند

با توجه به این مرحله تست داخلی، کاربران احتمالاً باید چندین هفته منتظر بمانند تا نسخه بتا One UI 6.1.1 را بدست آورند.

انتظار داریم انتشار نهایی به‌روزرسانی پایدار One UI 6.1.1 همزمان با عرضه گلکسی زد فلیپ و فولد  6 باشد که شایعه شده است در رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ در روز 10 جولای 2024 برگزار می‌شود.

اگرچه ویژگی‌های خاص One UI 6.1.1 هنوز مشخص نشده، اطلاعات بیشتری در مورد این سیستم‌عامل احتمالاً نزدیک‌تر به انتشار آن رویت می‌شود. این آپدیت می تواند عملکردهایی را معرفی کند که به طور خاص به عوامل شکل منحصر به فرد گوشی های هوشمند منعطف سامسونگ پاسخ می دهد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا