گوشی موبایل

توسعه گلکسی اس 25 اولترا آغاز شد

در حالی که چند ماهی تا رونمایی سری گلکسی اس 25 سامسونگ فاصله داریم، به تازگی شماره مدل گلکسی اس 25 اولترا آشکار شد و این یعنی توسعه آن آغاز شده است.

پیشتر شایعاتی در مورد سری گلکسی اس 25 شنیده بودیم و اکنون مدل اولترا در پایگاه داده IMEI که توسط افراد در Android Headlines کشف شده، رویت گشته است.

پایگاه داده IMEI شماره مدل گلکسی اس 25 اولترا را فاش کرده و جای تعجبی نیست و گوشی گلکسی اس 25 اولترا دارای شماره مدل SM-S938U است. U در اینجا نشان دهنده مدلی بوده که توسط اپراتورها در ایالات متحده فروخته می شود. شماره مدل برای نوع بین‌المللی احتمالاً حرف B را در پایان خواهد داشت.

توسعه گلکسی اس 25 اولترا آغاز شد

گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس قطعا دارای شماره مدل SM-S931x و SM-S936x هستند، با x برای انواع لاک شده ایالات متحده، U1 برای انواع بدون قفل، B برای انواع بین المللی، N برای کره جنوبی جایگزین شده است.

به جز شماره مدل، جزئیات جدیدی برای کسب اطلاعات وجود ندارد. با توجه به اینکه حداقل شش ماه از عرضه سری گلکسی S25 باقی مانده، مدتی طول می کشد تا شایعات و افشاگری هایی که هر رونمایی رسمی گوشی های گلکسی را خراب کرد، به تایید برسد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا سامسونگ محصول جدید خود را معرفی و عرضه کند. این برند همیشه سعی دارد سبد محصول خود را گسترش داده و سال آینده نیز سه گانه گلکسی اس 25 از راه خواهد رسید.

انتظار داریم بیشتر اطلاعات بدست آمده به حقیقت برسد و سامسونگ پرچمداران جدید را معرفی کند.

منبع
sammobile

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا