گوشی موبایل

سامسونگ برنامه ای برای تغییر دوربین گلکسی زد فولد 6 ندارد

سامسونگ در رویداد جولای خود از نسل جدید گوشی های تاشو پرچمدار موسوم به گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6 رونمایی خواهد کرد. دوگانه تاشو فلیپ و فولد که قطعا می توانند طرفداران خود را خوشحال کنند.

در این بین ممکن است خبر خوبی برای طرفداران گلکسی زد فولد 6 نداشته باشیم. زیرا گفته شده نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ قرار نیست در بخش دوربین تغییرات خاصی داشته باشد و به نوعی سامسونگ تصمیم گرفت همان سیستم دوربین نسل قبل را به کار گیرد.

سامسونگ برنامه ای برای تغییر دوربین گلکسی زد فولد 6 ندارد

این خبر را کاربر Ice Universe  توییتر منتشر کرده و معتقد است که حقیقت دارد. در این گزارش آمده که:

«همه مشخصات دوربین، از جمله دوربین جلو، دوربین عقب، UPC [دوربین زیر پنل] و میزان دیافراگم، دقیقاً یکسان با نسل قبل هستند و تغییری در آن وجود ندارد».

این بدان معنی است که گلکسی  زد فولد 6 دارای همان سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و زوم اپتیکال 3 برابر و لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و 123 درجه است. میدان دید لنزهای اصلی و تله‌فوتو احتمالاً دارای لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) هستند.

سرعت نوآوری سامسونگ در گوشی های تاشو در چند سال گذشته چشمگیر نبود، در حالی که برندهای چینی چون Vivo و Oppo به موفقیت های دست یافتند. برای مثال، جدیدترین گوشی تاشوی ویوو موسوم به X Fold 3 Pro، با وجود داشتن باتری 5700 میلی آمپرساعتی، ضخامت بسیار کمی دارد. علاوه بر این، X Fold 3 Pro دارای سیستم دوربین بهتریی نسبت به رقباست.

از سوی دیگر، سامسونگ لیست ارتقاء را بسیار سطح پایین باقی گذاشته و تنها ارتقاهای نسلی مورد انتظار مانند یک پردازنده جدید را به کار گرفته است.

با این حال، امسال ممکن است تغییر قابل توجهی در طراحی زد فولد 6 شاهد باشیم. طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای ارائه یک صفحه نمایش بیرونی عریض تر است تا در هنگام بسته بودن، بیشتر شبیه یک گوشی معمولی باشد. اطلاعات دیگری در کار نیست و باید تا هفته های آینده در انتظار باقی ماند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا